PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy - przyczyna

  • 61. Data: 2010-08-31 19:11:27
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > pytanie było nie z tej dyskusji (i nie moje)

    To czyje w takim razie było i z jakiej dyskusji??

    > i chociaż jest retoryczne, to uderza w sedno :)

    W sedno *czego* uderza?
    Posłuchaj, jeśli chcesz normalnej rozmowy, to się po prostu wysłów, bo na
    razie plączesz się jak małolata na pierwszej randce :>
    A jeśli nie chcesz, to też powiedz. Będę miał jasność sytuacji :)

    K.

  • 62. Data: 2010-08-31 21:21:48
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W sedno *czego* uderza?

    W sedno Twoich problemów, które masz tu przy każdej okazji (co się staje
    męczące). Wygadujesz tu jakieś farmazony jak to sobie działasz z zasobami
    ludzkimi w tej swojej firmie, więc kogoś wreszcie zaciekawiło, jak to w
    rzeczywistości wygląda.

    > Posłuchaj, jeśli chcesz normalnej rozmowy, to się po prostu wysłów, bo
    na
    > razie plączesz się jak małolata na pierwszej randce :>

    Wiesz, wszyscy mnie jakoś rozumieją. Niektórzy się nie zgadzają, ale to
    inna sprawa. A Ty jesteś po prostu upierdliwy. Strzel sobie baranka czy
    coś...

    > A jeśli nie chcesz, to też powiedz. Będę miał jasność sytuacji :)

    no to, mam nadzieję, masz już jasność.

    e.

  • 63. Data: 2010-08-31 21:47:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c7d720e$0$22797$65785112@news.neostrada.pl entroper
    <entroper-pocztaonetpeel> pisze:

    > Wiesz, wszyscy mnie jakoś rozumieją. Niektórzy się nie zgadzają, ale to
    > inna sprawa.
    > A Ty jesteś po prostu upierdliwy.
    To przestań na durnia reagować (ja tak zrobiłem). Niech sobie ze Stokrotą
    gada, jak troll z trollem.

    > Strzel sobie baranka czy coś...
    Nic nie da.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2010-08-31 21:59:57
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > W sedno Twoich problemów, które masz tu przy każdej okazji (co się staje
    > męczące).

    Masz najwyraźniej omamy i problemy z wnioskowaniem, bo nie przypominam
    sobie, bym zwierzał się tutaj z jakichkolwiek swoich problemów. Zresztą już
    Ci to kiedyś tłumaczyłem, że to, co Ty odbierasz jako problem, w istocie
    żadnym problemem nie jest, ale widzę, że nadal nie trafia :-/
    Poza tym nie ma obowiązku czytania. Jeśli męczą Cię moje wypowiedzi, to
    wsadź mnie do KFa, będziesz miał święty spokój.

    > Wygadujesz tu jakieś farmazony jak to sobie działasz z zasobami
    > ludzkimi w tej swojej firmie,

    Zazdrościsz mi? Przeszkadza Ci to?
    Jeśli nie, to co Cię obchodzi, jak sobie działam z zasobami ludzkimi w
    swojej firmie?
    I jak wyżej - czytać tego nie musisz.

    > więc kogoś wreszcie zaciekawiło, jak to w
    > rzeczywistości wygląda.

    Wali mnie to, co Cię zaciekawiło (czy kogokolwiek innego).
    To nie konfesjonał, żebym musiał się spowiadać, tylko grupa dyskusyjna.
    Nie ma więc potrzeby podawania swoich danych osobowych i szczegółów z życia
    prywatnego, by móc wymieniać poglądy.
    Ja Ciebie o nazwisko i nazwę firmy nie proszę, gdy czytam pierdoły, jakie
    wypisujesz o swojej robocie.

    > Wiesz, wszyscy mnie jakoś rozumieją.

    Tak, oczywiście, nie ma to jak wysoka samoocena :)

    > A Ty jesteś po prostu upierdliwy.
    > Strzel sobie baranka czy coś...

    Mógłbym dokładnie to samo powiedzieć o Tobie.
    Nie ma chyba wątku, w którym byś się do mnie nie dowalił personalnie.
    Nie wiem, może się we mnie zakochałeś, "cycuś", ale wybacz, nie gustuję w
    facetach ;-)

    > no to, mam nadzieję, masz już jasność.

    Mam. Mam też nadzieję, że darujesz sobie kolejną przypierdalankę przy
    kolejnej mojej wypowiedzi w kolejnym wątku.
    A jeśli już, to niech to będzie w temacie wątku, a nie w temacie moich
    prywatnych spraw.

    K.

  • 65. Data: 2010-08-31 22:00:32
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > To przestań na durnia reagować (ja tak zrobiłem).

    O widziesz Entroper, bardzo mądra rada.
    Pogadaj sobie za to ze swoim kolegą Jotte (AKA Jarkiem), może Ci się przy
    okazji poziom kultury podniesie :)

    K.

  • 66. Data: 2010-08-31 22:39:39
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

> [...]
    > Nie ma chyba wątku, w którym byś się do mnie nie dowalił personalnie.
    > Nie wiem, może się we mnie zakochałeś, "cycuś", ale wybacz, nie gustuję

    jak w ogóle radzisz sobie w tej firmie z tak słabymi nerwami...

    > Mam. Mam też nadzieję, że darujesz sobie kolejną przypierdalankę przy
    > kolejnej mojej wypowiedzi w kolejnym wątku.

    Cóż, to nie ja się tu bawię w adwokata :) Powściągnij się trochę albo
    znajdź sobie inne zajęcie, bo już lodówkę boję się otworzyć.

    E O T

    e.

  • 67. Data: 2010-09-01 08:44:27
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > jak w ogóle radzisz sobie w tej firmie z tak słabymi nerwami...

    Mniej więcej tak, jak Ty ze swoją frustracją w życiu.
    Aaaa, zapomniałeś się jeszcze spytać, jakim cudem ta moja rzekoma firma
    działa, skoro tyle czasu spędzam tutaj :)
    To też standardowe pytanie. Stosuje się je tuż przed argumentem ostatecznym
    czyli zarzuceniem komuś anonimowości w sieci i/lub wytknięciem błędów
    ortograficznych :)

    > E O T

    WRESZCIE! Żywię głęboką nadzieję, że potrafisz dotrzymać słowa :)

    K.

  • 68. Data: 2010-09-13 19:23:38
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 25.08.2010 09:01, z wrote:
    > Pracodawca wymaga od mnie podania przyczyny rozwiązania umowy o pracę.
    > Po co?
    > Zależy mu teraz żeby to odbyło się za porozumieniem stron.
    > Jak już okres wypowiedzenia dobiega końca to chce się dogadywać.
    > Przystałem na podanie przyczyny: "zmiana pracodawcy"
    > Ale trybu nie zamierzam zmieniać. Czy dobrze?
    Chyba dobrze, bo o ile dobrze się orientuję, to rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron utrudnia uzyskanie zasiłku z PUP. Nie twierdzę, że
    takowego będziesz portrzebować, lecz lepiej zabezpieczyć tyły.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych