PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    From: "Krzysztof" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Date: Tue, 31 Aug 2010 23:59:57 +0200

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał

    > W sedno Twoich problemów, które masz tu przy każdej okazji (co się staje
    > męczące).

    Masz najwyraźniej omamy i problemy z wnioskowaniem, bo nie przypominam
    sobie, bym zwierzał się tutaj z jakichkolwiek swoich problemów. Zresztą już
    Ci to kiedyś tłumaczyłem, że to, co Ty odbierasz jako problem, w istocie
    żadnym problemem nie jest, ale widzę, że nadal nie trafia :-/
    Poza tym nie ma obowiązku czytania. Jeśli męczą Cię moje wypowiedzi, to
    wsadź mnie do KFa, będziesz miał święty spokój.

    > Wygadujesz tu jakieś farmazony jak to sobie działasz z zasobami
    > ludzkimi w tej swojej firmie,

    Zazdrościsz mi? Przeszkadza Ci to?
    Jeśli nie, to co Cię obchodzi, jak sobie działam z zasobami ludzkimi w
    swojej firmie?
    I jak wyżej - czytać tego nie musisz.

    > więc kogoś wreszcie zaciekawiło, jak to w
    > rzeczywistości wygląda.

    Wali mnie to, co Cię zaciekawiło (czy kogokolwiek innego).
    To nie konfesjonał, żebym musiał się spowiadać, tylko grupa dyskusyjna.
    Nie ma więc potrzeby podawania swoich danych osobowych i szczegółów z życia
    prywatnego, by móc wymieniać poglądy.
    Ja Ciebie o nazwisko i nazwę firmy nie proszę, gdy czytam pierdoły, jakie
    wypisujesz o swojej robocie.

    > Wiesz, wszyscy mnie jakoś rozumieją.

    Tak, oczywiście, nie ma to jak wysoka samoocena :)

    > A Ty jesteś po prostu upierdliwy.
    > Strzel sobie baranka czy coś...

    Mógłbym dokładnie to samo powiedzieć o Tobie.
    Nie ma chyba wątku, w którym byś się do mnie nie dowalił personalnie.
    Nie wiem, może się we mnie zakochałeś, "cycuś", ale wybacz, nie gustuję w
    facetach ;-)

    > no to, mam nadzieję, masz już jasność.

    Mam. Mam też nadzieję, że darujesz sobie kolejną przypierdalankę przy
    kolejnej mojej wypowiedzi w kolejnym wątku.
    A jeśli już, to niech to będzie w temacie wątku, a nie w temacie moich
    prywatnych spraw.

    K.