PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy o pracę - porozumienie stron

  • 1. Data: 2004-06-22 16:29:15
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę - porozumienie stron
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Witam
    Googlałem trochę ale nie udało mi się znaleźć jakiegoś przykładu
    rozwiązania umowy o pracę na podstawie porozumienia stron.
    Wiem że jest tu duża dowolność ale czy może ktoś podesłać linka do
    przykładowej ugody?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-06-22 16:54:44
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - porozumienie stron
    Od: "Mag" <m...@w...pl>

    Prosze o rozwiązanie ze mna umowy o prace zawartej dnia..... z
    dniem........

    Szef powinien napisać :wyrażam zgode i już.
    Możesz podac art z kodeksu pracy 30 par 1 pkt1

    pozdrawiam
    Magda

    "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote in
    message news:cb9mo7$rmm$1@inews.gazeta.pl...

  • 3. Data: 2004-06-22 17:02:36
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Mag napisał(a):

> [...]
    > dniem........
    >
    > Szef powinien napisać :wyrażam zgode i już.
    > Możesz podac art z kodeksu pracy 30 par 1 pkt1

    Dzięki wielkie. Dobrze zrozumiałem że w tym wypadku nie obowiązują żadne
    widełki czasowe? Tzn. mój pracodawca od dawna wie że chcę się zwolnić
    (właściwie to oni mnie zwalniają za to że szukałem pracy gdzie indziej,
    ale to temat na osobny wątek), ale do tej pory nic nie podpisałem/dałem
    do podpisania.