PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę - porozumienie stron › Re: Rozwiązanie umowy o pracę - porozumienie stron
    From: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - porozumienie stron
    Date: Tue, 22 Jun 2004 19:02:36 +0200

    Mag napisał(a):

    > Prosze o rozwiązanie ze mna umowy o prace zawartej dnia..... z
    > dniem........
    >
    > Szef powinien napisać :wyrażam zgode i już.
    > Możesz podac art z kodeksu pracy 30 par 1 pkt1
    >
    > pozdrawiam
    > Magda

    Dzięki wielkie. Dobrze zrozumiałem że w tym wypadku nie obowiązują żadne
    widełki czasowe? Tzn. mój pracodawca od dawna wie że chcę się zwolnić
    (właściwie to oni mnie zwalniają za to że szukałem pracy gdzie indziej,
    ale to temat na osobny wątek), ale do tej pory nic nie podpisałem/dałem
    do podpisania.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica