PracaGrupypl.praca.dyskusje › Róznica pomiędzy stażem a praktyką.

  • 1. Data: 2006-06-08 21:41:58
    Temat: Róznica pomiędzy stażem a praktyką.
    Od: "biall" <k...@y...ca>

    Czy ktoś wie d jaka jest różnica pomiedzy definicją stażu a definicja
    praktyki. ??
    Szukałem na ten temat informacji w kodeksie pracy ale nic nie znalazłem.
    Z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2006-06-08 22:07:41
    Temat: Re: Róznica pomiędzy stażem a praktyką.
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    jednoznacznej chyba nie ma. Słyszałem taką opinię, że praktyki są często
    płatne, a staż nigdy. Na praktyce masz się głównie uczyć (więc firma
    niewiele z Ciebie ma), a staż to wstęp do prayc (czyli taki "okres próbny")

  • 3. Data: 2006-06-09 06:07:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu sheerer porozsypywal nastepujace haczki:
    > jednoznacznej chyba nie ma. Słyszałem taką opinię, że praktyki są często
    > płatne, a staż nigdy. Na praktyce masz się głównie uczyć (więc firma
    > niewiele z Ciebie ma), a staż to wstęp do prayc (czyli taki "okres próbny")
    Biorac pod uwage fakt ze nauczyciel stazysta dostaje kase, ktos
    skierowany na staz przez UP tez a studenci na praktykach czesto nie, to
    nie bardzo sie z Toba zgodze
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-06-13 10:35:30
    Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl>

    > Czy ktoś wie d jaka jest różnica pomiedzy definicją stażu a definicja
    > praktyki. ??
    > Szukałem na ten temat informacji w kodeksie pracy ale nic nie znalazłem.
    > Z góry dziękuje za pomoc.

    IMO praktyki są odbywane w trakcie studiów, a staż po studiach.

    "Just one year of love
    is better than a lifetime alone"
    [Freddie Mercury]