PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenia w branży IT w 2005 roku

  • 1. Data: 2006-06-08 18:12:37
    Temat: Wynagrodzenia w branży IT w 2005 roku
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    http://www.pracuj.pl/8223_8736.htm#top

  • 2. Data: 2006-06-10 10:08:07
    Temat: Re: Wynagrodzenia w branży IT w 2005 roku
    Od: "TS" <n...@e...no.spam>

    " leszek" <s...@g...pl> wrote in message
    news:e69pal$j3l$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.pracuj.pl/8223_8736.htm#top

    Nareszcie ktos zrobil badania w oparciu o mediane, a nie srednia.
    Myslalem, ze nie doczekam tej chwili. :-)
    Widze, ze nie tylko ja jeden uwazam, ze podawanie sredniej nie ma sensu :-)

    pzdr,
    TS.

  • 3. Data: 2006-06-10 13:15:18
    Od: "ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TS <n...@e...no.spam> napisał(a):

> [...]
    > Myslalem, ze nie doczekam tej chwili. :-)
    > Widze, ze nie tylko ja jeden uwazam, ze podawanie sredniej nie ma sensu :-)

    1) Mnostwo badan wczesniej bylo rowniez opartych o mediane
    2) Roznice sa niewielkie, bo w tak duzych probkach duze byc nie moga