PracaGrupypl.praca.dyskusje › IBM - ile się czeka po rozmowie

  • 1. Data: 2006-06-08 20:06:32
    Temat: IBM - ile się czeka po rozmowie
    Od: a...@o...eu

    Mam pytanie - ok dwa tygodnie temu bylem na rozmowie w sprawie pracy w IBM w
    Krakowie. Czy ktos ostatnio sie tam rekrutowal i moze mi powiedziec czy warto
    jeszcze czekac? Powiedzieli ze odpowiedz zarowno pozytywna jak i negatywna
    dostane do dwoch tygodni. Chce zmienic prace, i wlasciwie na ta odpowiedz
    bardzo czekam. Czy wypada w ogole do nich napisac, czy lepiej nie ponaglac?
    Prosze o porade.

  • 2. Data: 2006-06-08 20:24:27
    Temat: Re: IBM - ile się czeka po rozmowie
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    a...@o...eu wrote:
> [...]
    > bardzo czekam. Czy wypada w ogole do nich napisac, czy lepiej nie ponaglac?

    Jak miną dwa tygodnie i nie dostaniesz odpowiedzi, to nie tyle *wypada*,
    co *należy* poprosić ich o informację. Normalna sprawa.

    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-06-09 07:08:10
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "mgl" <a...@f...email.com> wrote in message
> [...]

    Ja dostałem odpowiedż po ...3 miesiącach. ;)

    Peyto

  • 4. Data: 2006-06-09 08:43:16
    Od: "Alterego " <a...@W...gazeta.pl>

    Peyto <p...@o...pl> napisał(a):

    > Ja dostałem odpowiedż po ...3 miesiącach. ;)

    Hehehe.... 5,5 miesiąca and counting.

    Pytać nie będę, cisza jest dla mnie jednoznaczna z "nie", ale mało to
    profesjonalne.

  • 5. Data: 2006-06-09 10:44:02
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "Alterego " <a...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Hehehe.... 5,5 miesiąca and counting.
    >
    > Pytać nie będę, cisza jest dla mnie jednoznaczna z "nie", ale mało to
    > profesjonalne.

    Nie poddawaj się ;)
    Sabre - 5 miechów i pending ;)

  • 6. Data: 2006-06-09 14:13:18
    Od: "mart" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Peyto" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Alterego " <a...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie poddawaj się ;)
    > Sabre - 5 miechów i pending ;)

    zartujesz? tzn. byles na rozmowie i po 5 miesiacach nie powiedzieli Ci
    jeszcze czy Cie przyjmuja czy nie?

    pzdr,
    m.

  • 7. Data: 2006-06-09 14:22:17
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "mart" <m...@w...pl> wrote in message

    > zartujesz? tzn. byles na rozmowie i po 5 miesiacach nie powiedzieli Ci
    > jeszcze czy Cie przyjmuja czy nie?

    Ano nie, powiedizalem im co prawda ze nie moge zaczac od razu, ale
    kolezanka któa tam pracuje tweirdzial ze mnie chca. Ale niedlugo zmieniam i
    tka rtobote to pozwole sobie zadzwonic zapytac jak moja sprawa i podziekowac
    za szybkie rozpatrzenie mojej sprawy. ;)

    pozdro peyto

  • 8. Data: 2006-06-09 14:26:21
    Od: "Alterego " <a...@W...gazeta.pl>

    mart <m...@w...pl> napisał(a):

    > zartujesz? tzn. byles na rozmowie i po 5 miesiacach nie powiedzieli Ci
    > jeszcze czy Cie przyjmuja czy nie?

    W moim przypadku - na dwóch rozmowach.

    I ani "a pocałujta się w d...".

    Czepiacie się małych polskich firm, że nie odpowiadają, a tu proszę bardzo -
    światowy gigant, ą, ę, och.

  • 9. Data: 2006-06-09 15:02:18
    Od: "mart" <m...@w...pl>

    a ile czekales az sie odezwa od momentu wyslania cv?

    pozdrawiam,
    m.

  • 10. Data: 2006-06-09 15:57:58
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "mart" <m...@w...pl> wrote in message
    >a ile czekales az sie odezwa od momentu wyslania cv?
    >
    > pozdrawiam,
    > m.

    Krótko, pare dni, moze tydzien.

    pozdro