PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy zdolnosci analitycznych

  • 1. Data: 2005-03-15 21:08:30
    Temat: testy zdolnosci analitycznych
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy znacie adresy stron, na ktorych mozna rozwiazac przykladowe testy
    zdolnosci liczbowych, analitycznych itp.?
    Cos podobnego do http://www.kariera.procter.pl/przewodnik/testyk.html
    A moze ktos sie orientuje jak wygladaja takie testy w przypadku Glaxo?

    Pawel

  • 2. Data: 2005-03-16 08:19:32
    Temat: Re: testy zdolnosci analitycznych
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2005 22:08:30 +0100, Paweł O. <p...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > Cos podobnego do http://www.kariera.procter.pl/przewodnik/testyk.html
    > A moze ktos sie orientuje jak wygladaja takie testy w przypadku Glaxo?

    testy.pracuj.pl

    Ale nie mam najlepszego zdania o PT Twórcach tego testu. Mimo, że wyniki
    wyszły mi kosmiczne w niektórych z tych testów.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 3. Data: 2005-03-16 10:36:33
    Temat: NIe bądź naiwny...
    Od: "bac" <p...@o...pl>

    Testy w firmach są dla zamydlenia oczu. Nie bądź naiwny. Chodzi o to by inni
    wierzyli w sprawiedliwy dostęp do pracy.
    Zawsze w firmach w których są testy jest 2 etap. Żeby odrzucić tych co są do
    odrzucenia. Żeby zostali, ci co mieli zostać od początku.

    Popatrz, jeśli zdasz test jesteś idealnym kandydatem do odrzucenia. Bo ten
    Drugi też zda. Bo on miał od początku zdać.
    A Tobie jakąś wadę zawsze znajdą. Po to właśnie są te następne etapy.
    A Drugi powie &#8222; zwyciężyłem, w wieloetapowej, uczciwej konkurencji&#8221; A
    Ciebie
    szlak trafi, bo znasz np. Drugiego z podstawówki i dobrze pamiętasz tego nieuka
    i największą ofermę.

    Na końcu stracisz dużo czasu.
    A jeśli na testach wyjdziesz wyjątkowo genijalinie, to przyjmą was obu. Ciebie
    i Drugiego. Drugi będzie zarabiał. A Ty będziesz pracował za dwóch. W końcu dla
    geniusza to żaden wysiłek.

  • 4. Data: 2005-03-16 11:27:14
    Temat: Re: NIe bądź naiwny...
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "bac" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Na końcu stracisz dużo czasu.

    > Drugi będzie zarabiał. A Ty będziesz pracował za dwóch. W końcu dla

    Nie bądz naiwny. Twój lekarz cie oszukuje.

    vertret

  • 5. Data: 2005-03-16 21:39:07
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > A Ciebie szlak trafi, bo znasz np. Drugiego z podstawówki i dobrze
    > pamiętasz tego nieuka i największą ofermę.
    Jak widać - z tego nieuka i ofermy "stał się człowiek".
    A ty zamieniłeś się w coś bardzo zakompleksionego...

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl