PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja w Bridgestone

  • 1. Data: 2003-10-05 19:21:51
    Temat: Rekrutacja w Bridgestone
    Od: "Krzysztof Lesniewski" <k...@g...pl>

    Szanowni Grupowicze,
    Czy ktos z Was przeszedl proces rekrutacji do Bridgestone w Poznaniu ?
    Jak dlugo to moze trwac ?
    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2003-10-17 13:01:04
    Temat: Re: Rekrutacja w Bridgestone
    Od: Tomasz <t...@w...pl>

    "Krzysztof Lesniewski" <k...@g...pl> wrote in

    > Szanowni Grupowicze,
    > Czy ktos z Was przeszedl proces rekrutacji do Bridgestone w Poznaniu ?
    > Jak dlugo to moze trwac ?
    > Pozdrawiam !

    By?em ca?kiem niedawno. Wszystko trwa?o ok. 1mies. Oczywi?cie na pocz?tku wys?alem
    CV. Potem zaproszenie na testy. Testy by?y 2. Najpierw spory te?cik ogólny, trwa?
    ok. 1 godz z kawa?kiem, potem test dla elektrykow (moja dzia?ka) ok. 40 min. Po
    miesi?cu kolejne testy Assessment Center. Test z radzenia sobie z problemami
    (pisemny). Nast?pnie test z pracy grupowej. Wszystko trwa?o mo?e troch? wi?cej ni?
    miesi?c. A na koniec dosta?em list, ?e si? nie nadaj?. Pracuje jako projektant w
    firmie elektrycznej od 5 lat i wydawalo mi si?, ?e co? wiem,,,
    ?ycz? powodzenia.