PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile moze zarabiac elektronik, a ile informatyk ?

  • 1. Data: 2003-10-05 15:49:08
    Temat: Re: Ile moze zarabiac elektronik, a ile informatyk ?
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:blpd08$581$1@news.onet.pl...
    > Ile moze zarabiac elektronik, a ile informatyk swiezo po studiach ?

    Hmmm... mysle ze nie ma tutaj roznicy, czy jest to elektronik, czy
    informatyk, aby tylko sobie poradzil w pracy fizycznej przez 10h dziennie za
    ok 600 - 700 zl miesiecznie na czarno - takie sa obecnie realja, nie licz na
    to iz informatyk czy elektronik swiezo po studiach bez doswiadczenia
    znajdzie super prace w swoim zawodzie w extra firmie za 1000 - 1500 zl
    miesiecznie, bynajmniej nie w Lublinie. Chyba ze jestes naprawde dobry w tym
    co robisz i duzo znajomych zna Ciebie i chetnie poleci innym osobom ktore
    potrzebuja takiego pracownika jak Ty, wowczas mozesz zarabiac o wiele
    wiecej.

    Pozdrawiam,
    Lepton

    ps. Wszystko to napisalem wylacznie w oparciu o wlasne doswiadczenia.

  • 2. Data: 2003-10-05 16:32:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Ile moze zarabiac elektronik, a ile informatyk swiezo po studiach ?

    Zarowno i ten jak i ten moga byc bezrobotni.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2003-10-05 17:27:54
    Temat: Ile moze zarabiac elektronik, a ile informatyk ?
    Od: "Łukasz" <u...@o...pl>

    Ile moze zarabiac elektronik, a ile informatyk swiezo po studiach ?

  • 4. Data: 2003-10-05 17:59:31
    Od: kalipso <n...@n...no>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > Zarowno i ten jak i ten moga byc bezrobotni.

    [skoro jestesmy przy smiesznych odpowiedziach]
    jezli pracuje w kopalni to 2500 netto +13+barburka
    a normalnie to pewnie po roku dwoch tak z 1500 wydzierga :)

    pozdro

  • 5. Data: 2003-10-06 13:16:44
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > [skoro jestesmy przy smiesznych odpowiedziach

    a jezeli do tego ten elektronik jest synem p. G. (tego od rosyjskiego
    gazu) to moze zarabiac nawet bardzo duzo. :-)

    pozdrowienia
    MarcinP

    ps
    ja mam kumpla informatyka i po studiach zarabia ok 2000 zl netto.
    Prowadzi z ojcem warsztat blacharski

  • 6. Data: 2003-10-06 18:44:07
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ps
    > ja mam kumpla informatyka i po studiach zarabia ok 2000 zl netto.
    > Prowadzi z ojcem warsztat blacharski

    ROTFL
    Dobre, doskonałe, mam fatalny dzień (Poniedziałek, Wyborcza),
    a tu taki tekst. Naprawdę dziekuję :-)))))))))))

    pozdrawiam
    Art
    (admin do wzięcia od zaraz - Wrocław, Katowice, Warszawa)