PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na co zwrócić uwagę... (wstąpienie do FE)

  • 1. Data: 2003-10-05 16:54:42
    Temat: Na co zwrócić uwagę... (wstąpienie do FE)
    Od: "-=Przemek=-" <p...@g...pl>

    Muszę się wkrótce wybrać do jakiegoś przedstawiciela funduszu emerytalnego
    (II filar), aby się do niego zapisać - proszę doświadczonych Grupowiczów o
    wskazówki pomocne przy podpisywaniu papierów - na co zwrócić szczególną
    uwagę, żeby potem nie żałować?

  • 2. Data: 2003-10-05 17:15:38
    Temat: Re: Na co zwrócić uwagę... (wstąpienie do FE)
    Od: "-=Przemek=-" <p...@g...pl>

    aha - jeszcze jedno - niby mam na wybór tylko 7 dni od podpisania umowy o
    pracę ale słyszałem, że ZUS losuje fundusze dopiero w styczniu - czy więc
    mam więcej czasu na wybór funduszu?

  • 3. Data: 2003-10-06 14:16:57
    Od: "kargul" <k...@p...onet.pl>

    spojrz na biznes.onet.pl Jest tam porownanie wszystkich chyba funduszy.

    Pozdrawiam
    Jaroslaw Skaruz