PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie- co dalej?

  • 1. Data: 2003-10-05 18:11:43
    Temat: wypowiedzenie- co dalej?
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    witam!
    mam kilka pytan. Właśnie sie dowiedziałem że czeka na mnie wypowiedzenie w
    pracy. Trzymiesięczna umowa została zawarta w dniu 15.10.2002 od 07.10.2002
    do 07.01.2003 z podanym dniem rozpoczecia pracy 07.10.2002 w wymiarze
    pełnym. Po trzech miesiącach przedłużono mi ją na 3 lata z dniem rozpoczęcia
    08.01.2003 do 07.01.2006. W zwiąku z tym z jakim dniem musi byc
    wypowiedzenie abym otrzymał kuroniówkę, czy okres wypowiedzenia wlicza się
    do czasu pracy? czy przysługuje mi jakaś odprawa? W jakiej wysokości mogę
    otrzymać kuróniówke skoro to była moja pierwsza praca? Z góry dziękuję za
    odpowiedzi. Aha i takei pytanie mam 5 miesięczną córeczkę. Czy mógłbym
    skorzystać z urlopu wychowawczego gdyby pracodawca mnie zatrzymał? Czy byłby
    to urlop w jakikolwiek sposób płatny?
    jeszcze arz dziekuję i pozdrawiam