PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja do Link 4

  • 1. Data: 2003-08-07 14:11:03
    Temat: Rekrutacja do Link 4
    Od: " Mareczek" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam! Bral ktos moze udzial w rekrutacji do "Link 4"? Na stanowisko
    operatora telefonicznego? Jak to wyglada? Bo w sumie kaza poswiecic ok 7
    godzin. Z gory dzieki za informacje, bo w archiwum nic nie ma.

  • 2. Data: 2003-08-07 17:10:34
    Temat: Re: Rekrutacja do Link 4
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Witam! Bral ktos moze udzial w rekrutacji do "Link 4"?
    > Na stanowisko operatora telefonicznego?

    Ja przy okazji zapytam o zarobki "na dzień dobry"
    i lokalizację call centre... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-08-08 06:01:29
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości

    > Ja przy okazji zapytam o zarobki "na dzień dobry"
    > i lokalizację call centre... :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Jakub Berent
    lokalizacja? brama zachodnia
    zarobkow nie znam, ale kolezanka zrezygnowala wiec..
    aha umowy na sa na rok

  • 4. Data: 2003-08-08 08:42:37
    Od: " Mareczek" <m...@N...gazeta.pl>

    > lokalizacja? brama zachodnia
    > zarobkow nie znam, ale kolezanka zrezygnowala wiec..
    > aha umowy na sa na rok

    No wiesz, dla jednego z 1000 zlotych sie bedzie cieszyl, jak od 4 miesiecy
    nie zarobil ani grosza, a dla drugiego to 1800-2000 netto bedzie malo.
    Zarobki sa sprawa wzgledna. Chodzi by podawac konkretne kwoty.