PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w RUP

  • 1. Data: 2002-03-26 08:21:17
    Temat: Rejestracja w RUP
    Od: "Bear33" <b...@c...pl>

    Witam,
    Kończę pracę w dniu 31 marca. Czy prawdą jest, że aby nie stracić ciągłości
    i otrzymać zasiłek należy się zarejestrować w Urzędzie Pracy zaraz
    następnego dnia, tj. w tym przypadku 2 kwietnia? Boję się, że nie będę miał
    jeszcze świadectwa pracy z obecnej pracy ponieważ powiedziano mi, że dostanę
    je dopiero w połowie kwietnia.
    Pozdrawiam, Janusz

  • 2. Data: 2002-03-26 08:47:31
    Temat: Re: Rejestracja w RUP
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    miał
    > jeszcze świadectwa pracy z obecnej pracy ponieważ powiedziano mi, że

    Zależnie od tego, z jakiego powodu kończysz pracę - opłacalne jest dla
    Ciebie jak najszybsze zarejestrowanie się w tym urzędzie ( no chyba , ze
    masz nastepną pracę gotową). Swiadectwo pracy bedzie Ci potrzebne, ale chyba
    Ci pozwolą na uzupełnienie dokumentów później.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-03-26 10:35:56
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "fotech" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chyba
    > Ci pozwolą na uzupełnienie dokumentów później.

    Nie pozwolą. Podstawą zarejestrowania sie jest świadectwo pracy, a nie
    gadanie zainteresowanego. Swiadectwo pracy firma zwalnijąca ma obowiazek
    wydać Ci natychmiast, a Ty mozesz w ciagu 7 dni wystąpić o sprostowanie
    (jeżeli jest źle napisane).

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-03-27 15:54:52
    Od: m...@p...pl (McMac)

> [...]
    >jeszcze świadectwa pracy z obecnej pracy ponieważ powiedziano mi, że dostanę

    Nieprawda. Przynajmniej jesli chodzi o zasilek. Ale im szybciej sie
    zarejestrujesz, tym szybciej go dostaniesz.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------