PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynajem pracowników

  • 1. Data: 2002-03-26 08:15:42
    Temat: wynajem pracowników
    Od: "Maros" <s...@s...com.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby podać jakieś namiary lub przybliżyć
    kwestię zatrudniania pracówników na zasadzie wynajmu. Wiem, że są firmy
    wynajmujące pracowników o określonych specjalnościach. Interesuje mnie jak
    wygląda to od strony formalnej, czy jest potrebna jakaś umowa bezpośrednio z
    tym pracownikiem, czy tylko z firmą od której się go wynajmuje itp.
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    ___________________________
    Pozdrawiam Marek Królikowski

  • 2. Data: 2002-03-26 18:18:36
    Temat: Re: wynajem pracowników
    Od: "bud" <v...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Maros" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygląda to od strony formalnej, czy jest potrebna jakaś umowa bezpośrednio z
    > tym pracownikiem, czy tylko z firmą od której się go wynajmuje itp.

    Ostanio wiele takich firm oglasza sie w poniedzialkowej wyborczej.
    O ile sie orientuje to umowa jest tylko z taka firma. Dostaniesz fakture VAT za jej
    uslugi.

    mat