PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek opiekuńczy po porodzie - Pomocy !!!!!

  • 1. Data: 2002-03-25 20:39:18
    Temat: Zasiłek opiekuńczy po porodzie - Pomocy !!!!!
    Od: "Teo" <t...@p...fm>

    Witam !!!
    Sytuacja wygląda tak: Moja żona urodziła nam syna w lutym. Wiedziałem, że
    mogę pójść na zwolnienie lekarskie przysługujące po porodzie do opieki
    nad....
    I tu są kontrowersje. Dostałem zwykłe zwolnienie lekarskie od ginekologa
    mojej żony, na którym jest moje Nazwisko, data urodzenia i adres Rozpoznanie
    opieka po porodzie. Kadrowa zakwestionowała mi to zwolnienie, twierdząc że
    jest źle wypełnione, ale nie powiedziała mi dlaczego :( Stwierdziła że
    dzwoniła do ZUS-u i polecili jej zadzwonić do jakiegoś Orzecznictwa (pewnie
    to jakaś instytucja orzekająca :)))) Tam powiedzieli jej że to jest źle
    wypełnione - dodatkowo przebąkiwała coś o jakimś specjalnym druku. Lekarz
    stwierdził, że od lat wypisuje wszystko tak samo i jakoś nigdy nie było
    zastrzeżeń. W ZUS-ie w mojej dzielnicy powiedziano mi, że wszystko jest ok.
    Pytanie: Czy ktoś miał podobne problemy albo podobne zwolnienie? Co było
    napisane albo co na to poradzić?
    Pozdrawiam
    Teo