PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapraszam do umiesczenia CV

  • 1. Data: 2005-02-03 09:13:31
    Temat: Zapraszam do umiesczenia CV
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Zapraszam wszystkich zainteresowanych do www.1p.pl Gdzie mozna dodac
    bezplatnie oferte pracy oraz umiescic bezplatnie swoje CV - www.cv.1p.pl

    Zapraszam :-)

  • 2. Data: 2005-02-03 09:47:52
    Temat: Re: Zapraszam do umiesczenia CV
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 03.02.2005 !F <a...@w...pl> napisał/a:
    > Zapraszam wszystkich zainteresowanych do www.1p.pl Gdzie mozna dodac
    > bezplatnie oferte pracy oraz umiescic bezplatnie swoje CV - www.cv.1p.pl

    A...@w...pl... czy kimkolwiek jesteś
    Oto co dostałem na prywatnego maila:
    """
    Subject: Wiadomosc od 1P.pl
    From: 1...@1...pl
    To: <****@****.**>
    Date: 2 Feb 2005 10:38:14 -0000

    Zapraszam wszystkich uzytkowników www.1p.pl to przywitania sie z nowym
    designem serwisu. Serwis nadal kompletnie za darmo.
    """

    Uważam, że to spam. Nigdy nie byłem na żadnej Waszej stronie, ani nie
    rejestrowałem żadnego adresu w Waszej bazie.
    Teraz jeszcze info idzie na Usenet... choć możnaby uznać od biedy, że to
    TG. No nic. Poszło info do:
    1) abuse serwisu wp.pl
    2) kontaktu technicznego (BIURO USLUGOWO HANDLOWE JDM, Nowy Rynek 6,
    62-095 Murowana Goslina)

    rozważam jeszcze zgłoszenie sprawy na policję, ale zdam się na
    głosowanie na usenecie. Kciuk w górę czy w dół? :)

    bez pozdrowień,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 3. Data: 2005-02-03 10:04:07
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

> [...]
    > --
    > Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    > Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

    Jesli nie ty to ktos inny to zrobil... Podaj swojego maila na 1...@1...pl i
    zostanie on wykasowany.

  • 4. Data: 2005-02-03 10:09:14
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: !F [Thu, 3 Feb 2005 11:04:07 +0100]:

    > Jesli nie ty to ktos inny to zrobil...

    Znaczy ze macie w powazaniu potwierdzenia?... To ja nie wiem
    czy to takie fajne jest ;)

    Kira

  • 5. Data: 2005-02-03 10:13:03
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 03.02.2005 !F <a...@w...pl> napisał/a:
    > Jesli nie ty to ktos inny to zrobil... Podaj swojego maila na 1...@1...pl i
    > zostanie on wykasowany.

    Uhu...
    Po pierwsze, jeśli się umieszcza maila w bazie i wysyła na niego jakieś
    śmieci, to należy _zawsze_ takiego maila zweryfikować. Na przykład po
    podaniu maila na stronie wysyłamy kontrolnego maila z linkiem do
    kliknięcia. Jak nie będzie kliku w ciągu np 24h, to usuwamy z bazy.
    Właśnie po to, żeby uniknąć takich sytuacji, że ktoś cośtam podał...
    Odpowiedzialność za niedorobiony system spoczywa na Was.
    Po wtóre, po co ktoś miałby podawać mój adres?
    Po trzecie, to jest to słabe tłumaczenie. Wygaje mi się, że po prostu
    kupiliście sobie baze adresów (albo sami ją zrobiliście na podstawie
    usenetu). I teraz starasz się wykręcić.
    Po czwarte, nie będę nic Ci wysyłał. Bo jeszcze potraktujesz to jako
    zgode na wysyłanie mi spamu.
    Może po prostu usuń _wszystkie_ adresy, co do których nie masz pewności,
    że właściciele się na to zgadzają? I jak chcesz wysyłać info, to zacznij
    zbierać od nowa, sensownie? Albo jak chcesz rozpowszechniać info o
    nowych, miłych rzeczach na stronie, to pójdź w stronę feedu RSS?

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    We're just too pretty for God to let us die.

  • 6. Data: 2005-02-03 11:18:09
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

> [...]
    >
    > --
    > Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    > We're just too pretty for God to let us die.

    OK, masz racje

  • 7. Data: 2005-02-03 12:04:01
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Pawel Kender Maczewski w
    s.org napisał(a):

    > Was. Po wtóre, po co ktoś miałby podawać mój adres?

    Ludzi nie znasz? Potrafią być naprawdę dziwni. Dla przykładu jeden z moich
    adresów jest stosunkowo często dopisywany przez wesołków do różnych
    serwisów. Wczoraj np. przyszła informacja, że pewien serwis dziękuje za
    przesłąnie zapytania - odpowiednie osoby postarają się odpowiedzieć jak
    najszybciej. Tyle tylko, że nie jestem pewien czy faktycznie poszło do nich
    jakieś pytanie, a nie np. cała masa bluzgów. A to dlatego, że komuś nie
    podoba się strona mojego autorstwa ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 8. Data: 2005-02-03 13:23:03
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    s.org napisał(a):

    > Ludzi nie znasz? Potrafią być naprawdę dziwni. Dla przykładu jeden z moich
    > adresów jest stosunkowo często dopisywany przez wesołków do różnych
    > serwisów. Wczoraj np. przyszła informacja, że pewien serwis dziękuje za
    [...]

    to teraz postaw sie w sytuacji profesorow na uniwerkach;

    adas;

  • 9. Data: 2005-02-03 13:28:39
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    adasiek w news:cttc48.qs.1@podolany.art.pl napisał(a):

    > to teraz postaw sie w sytuacji profesorow na uniwerkach;

    Do czego zmierzasz? :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2005-02-03 13:46:58
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    s.org napisał(a):

    > Ludzi nie znasz? Potrafią być naprawdę dziwni. Dla przykładu jeden z moich
    Znam ludzi, znam życie, znam też trochę sieć.
    Z jednej strony - oczywiście, ktoś mógł podać mój adres. Tylko nie wiem
    po co. Dla jaj? Przecież on tych maili nie czyta... czyli jaki będzie
    mieć ubaw?

    Z drugiej - jeśli oni nie potwierdzają maili wprowadzonych, to są dupy
    wołowe i powinni sprzedawać wołowinę właśnie na bazarze a nie brać się
    za działalność w Sieci.

    Poza tym - jakby każdy spamer mi tak mówił i ja bym w to wierzył, toby
    się abuse nudziło :)

    > jakieś pytanie, a nie np. cała masa bluzgów. A to dlatego, że komuś nie
    > podoba się strona mojego autorstwa ;-)
    e. moja strona też się nie podoba wiekszosci, ale nie sądzę, żeby to był
    powód...

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.