PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Sprawdzony system zarobkowy

  • 1. Data: 2005-02-03 09:58:21
    Temat: Re: Sprawdzony system zarobkowy
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "koniecpolski" <k...@i...pl> wrote in message
    news:14e617f5.0502021346.11bfe24@posting.google.com.
    ..
    > Doskona?y sposób zarobkowy dla osób, które zainteresowane s? godziwymi
    > zarobkami okupionymi niezbyt wymagaj?c? prac? w zaciszu swojego
    > mieszkania. W celu otrzymania dalszych informacji napisz do mnie:

    to sprzecznosc (godziwe zarobki + niezbyt wymagajaca praca).
    Mysle wiec, ze jestes kolejnym spamerem :P

    marek

  • 2. Data: 2005-02-03 19:13:42
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    marek napisał(a):

    > to sprzecznosc (godziwe zarobki + niezbyt wymagajaca praca).
    > Mysle wiec, ze jestes kolejnym spamerem :P
    >
    > marek

    Palitycy? ;)
    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu