PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referent ds. windykacji - ?

  • 1. Data: 2002-09-28 14:15:48
    Temat: Referent ds. windykacji - ?
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Pewna firma (panstwowa), aa konkretnie Radcy Prawni w Centrali poszukuja
    REFERENTA DS. WINDYKACJI.
    Moze mi ktos z grupowiczow powiedziec jakie warunki taka osobwa powinna
    spelniac oraz co
    nalezy do obowiazkow osoby zatrudnionej na takim stanowisku. Konkretnie to
    chodzi mi o to czy jest to ciezka robota i co jenym slowem bedzie chlebem
    powszednim na takim stanowisku.
    Dodam ze poszukuja osoby ktora nie musi wyksztalcenia "prawniczego".
    Wystarczy im juz osoba ze srednim wykrztalceniem. Ja akurat sie na to lapie,
    tym bardziej ze jestem studentem prawa na UG.

    --
    POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!!
    s...@g...pl || a...@x...wp.pl || http://www.soap.prv.pl

  • 2. Data: 2002-09-28 15:04:10
    Temat: Re: Referent ds. windykacji - ?
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl>

    "sOap" <s...@g...pl> wrote in message news:an4dht$j0p$1@news.tpi.pl...
> [...]
    lapie,
    > tym bardziej ze jestem studentem prawa na UG.

    moze szukaja jakiegos osilka do sciagania kasy od dluznikow :):):):):)

    pozdrawaim:
    Lukasz

  • 3. Data: 2002-09-28 15:29:52
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    > lapie,

    Zapewne potrzebny im ktos do sciagania naleznosci od klientów (moze to byc
    tylko powiadamianie ze termin platnosci minal albo jezdzenie do ludzi i
    egzekowanie srodkow), moze chodzic tez o sporzadzanie raportow o stanie
    naleznosci(zelezy to juz konkretnie od specyfiki działalnosci takiej firmy).
    Jezeli to egzekwowanie naleznosci to trzeba miec silne nerwy i zero uzalania
    sie:)
    Pozdrawiam
    Aga