PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferent ds. windykacji - ? › Referent ds. windykacji - ?
    From: "sOap" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Referent ds. windykacji - ?
    Date: Sat, 28 Sep 2002 16:15:48 +0200

    Pewna firma (panstwowa), aa konkretnie Radcy Prawni w Centrali poszukuja
    REFERENTA DS. WINDYKACJI.
    Moze mi ktos z grupowiczow powiedziec jakie warunki taka osobwa powinna
    spelniac oraz co
    nalezy do obowiazkow osoby zatrudnionej na takim stanowisku. Konkretnie to
    chodzi mi o to czy jest to ciezka robota i co jenym slowem bedzie chlebem
    powszednim na takim stanowisku.
    Dodam ze poszukuja osoby ktora nie musi wyksztalcenia "prawniczego".
    Wystarczy im juz osoba ze srednim wykrztalceniem. Ja akurat sie na to lapie,
    tym bardziej ze jestem studentem prawa na UG.

    --
    POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!!
    s...@g...pl || a...@x...wp.pl || http://www.soap.prv.pl