PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas pracy a urlop

  • 1. Data: 2002-09-28 16:10:22
    Temat: Czas pracy a urlop
    Od: "adamecki" <a...@s...pl>

    Witam, czy ktos zna odpowiedz na nurtujace mnie pytania? Jesli tak bylo by
    mi bardzo milo :)
    2 kwietnia tego roku podpisalem umowe o prace na czas okreslony do 30
    czerwca (1/2 etatu), 1 lipca podpisalem nastepna umowe na czas okreslony do
    30 wrzesnia (pelny etat).
    To jest moja pierwsza praca tak wiec z tego co wiem po 6 miesiacach
    powinno przyslugiwac mi 10 dni urlopu.
    1. Czy nabylem juz prawo do urlopu?.....2 kwietnia byl pierwszym dniem
    roboczym w miesiacu a 30 wrzesnia wiadomo-ostatnim jest, czy byc moze
    brakuje mi tego jednego dnia np?......tj jakbym mial umowe do 2 pazdziernika
    to wtedy by mozna dopiero zaliczyc te 6 miesiecy i nalezal by sie urlop?
    2. A jesli pracodawca nie przedluzy mi umowy o prace i zostane na tym 30
    wrzesnia to co sie dzieje z moim urlopem?, czy dostaje jakies potwierdzenie
    ze nalezy mi sie on lub ekwiwalent pieniezny?
    3. A jesli u nastepnego pracodawcy przepracuje chocby dwa tygodnie to te
    10 dni urlopu wskoczy mi automatycznie czy sie kasuje i musze od nowa znow
    pracowac conajmniej pol roku bez dnia wolnego?
    Bede szczerze wdzieczny za rozwiklanie tej lamiglowki :)