PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie dyscyplinarne w czasie trwania ciazy › Re: zwolnienie dyscyplinarne w czasie trwania ciazy
  • Data: 2007-01-27 16:54:25
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne w czasie trwania ciazy
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sat, 27 Jan 2007 16:35:12 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> zakodował:

    >W wiadomości news:epfqor$89v$1@inews.gazeta.pl Agnieszka

    >Tak (z małym wyjątkiem - umowa na okres próbny do 1 miesiąca).

    A skąd ten wyjątek? Przecież jak pracownica przestanie przychodzić bez
    usprawiedliwienia do pracy czy próbować pracować pod wpływem,
    zaniedbywać obowiązki itp to kiedy nie można zwolnić?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded