PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe

  • 1. Data: 2002-11-28 11:41:28
    Temat: zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe
    Od: "sqrczak" <j...@S...pl>

    sprawa wygląda następująco:
    pracownica przyjęta na okres próbny ( 3 miesiące - kończy się 30
    listopada) od miesiąca przebywa na zwolnieniach lekarskich.
    pierwsze - może chodzić ( trwało jakiś tydzień ), drugie ( opieka nad
    dzieckiem - też tydzień ), trzecie - obecne - powinna leżeć ...

    pracodawca spotyka tą pracownicę ( w momencie kiedy powinna leżeć ) w
    solarium. na drugi dzień idzie do jej domu sprawdzić czy rzeczywiście
    choruje - nie musi nawet wchodzić - pracownica jest na spacerze z
    dzieckiem , uśmiecha się i mówi dzień dobry ( widzi to świadek )...

    czy jest możliwe zwolnienie dyscyplinarne ?? zwolnienie jest do 3
    grudnia

    pozdrawiam

    sqrczak

  • 2. Data: 2002-11-28 11:46:38
    Temat: Re: zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > pracodawca spotyka tą pracownicę ( w momencie kiedy powinna leżeć ) w
    > solarium.

    No przecież leży! ( w solarium ). Okres próbny ma to do siebie, że
    zakłada możliwość przejścia próby ze skutkiem negatywnym, z czego
    należy skrzętnie skorzystać.

    pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-11-28 12:04:21
    Od: "sqrczak" <j...@S...pl>

    > No przecież leży! ( w solarium ). Okres próbny ma to do siebie, że
    > zakłada możliwość przejścia próby ze skutkiem negatywnym, z czego
    > należy skrzętnie skorzystać.

    ale pytanie brzmiało czy okres próby moze być skrócony ... i do tego w
    trakcie trwania zwolnienia ....

    nie leżała , do łóżek nie zaglądał
    : P

  • 4. Data: 2002-11-28 12:09:19
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    sqrczak wrote:

> [...]
    > dzieckiem , uśmiecha się i mówi dzień dobry ( widzi to świadek )...
    >
    > czy jest możliwe zwolnienie dyscyplinarne ?? zwolnienie jest do 3

    Pracodawca nic nie musi robic. Po prostu niepodpisywac nowej umowy i
    UWAGA - nie dopuszczac pracownicy na miejsce pracy po 30 listopada.
    Zwolnienie lekarskie po 30 listopada powinien wyplacac juz ZUS (ale
    lepiej to sprawdzic, bo jestem tylko lamerem w tej tematyce)

    Flyer

  • 5. Data: 2002-11-28 12:13:00
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    > czy jest możliwe zwolnienie dyscyplinarne ?? zwolnienie jest do 3
    > grudnia

    Swiadectwo pracy za okres probny, nieprzedluzenie umowy plus przeslanie
    zwolnienia za grudzien do zus (ktos o to pytal niedawno, zdaje sie druk
    ZS -3 czy jakos tak)
    Pozdrawiam
    krzysztof

  • 6. Data: 2002-11-28 12:13:03
    Od: "sqrczak" <j...@S...pl>

> [...]
    przeslanie
    > zwolnienia za grudzien do zus (ktos o to pytal niedawno, zdaje sie

    ok ponowie pytanie - czy jest możliwe zwolnienie dyscyplinarne z
    dzisiejszą datą za taki występek

  • 7. Data: 2002-11-28 12:13:19
    Temat: Re: Re: zwolnienie dyscyplinarne - czy możliwe
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    sqrczak wrote:

    > ok ponowie pytanie - czy jest możliwe zwolnienie dyscyplinarne z
    > dzisiejszą datą za taki występek

    Raz - bedziesz sie szarpac po sadach pracy;
    Dwa - pracownica w odniesieniu do dnia dzisiejszego moze powiedziec, ze
    mimo choroby musiala wyjsc po jedzenie albo lekarstwo, bo nikogo innego
    nie bylo w domu.

    Flyer

  • 8. Data: 2002-11-28 12:21:41
    Od: "sroczka" <s...@i...pl>

    zwolnienie dyscyplinarne mozesz wreczyc jej wreczyc jak tylko zwolnienie
    lekarskie sie skonczy ... a co do wyplacenia wynagrodzenia za okres
    "choroby".. moze jej nie przyslugiwac jesli nie przepracowala ilus dni w
    roku... ale tu juz sie nie orientuje...w ZUS-ie beda wiedzieli.

    p. aneta

  • 9. Data: 2002-11-28 12:35:05
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    > przeslanie
    > druk
    >

    > ok ponowie pytanie - czy jest możliwe zwolnienie dyscyplinarne z
    > dzisiejszą datą za taki występek

    !. Az tak podpadla tym chorowaniem????? Jaki cel??? Jeszcze dzis i jutro
    jest pracownica.
    2.Szla z dzieckiem na swoje wlasne badania, zabiegi, wykupywala
    leki.........Udowodnij, ze nie....Co innego, jakby bedac na zwolnieniu np
    pracowala gdzies, wtedy wiadomo, ze przebywala dlugo poza domem. A
    tak...przysiadla na lawce w parku wracajac z apteki, bo juz nie miala sily
    isc dalej, leki trzeba bylo wykupic, a ona przeciez dziecka nie
    posle......sadze, ze w zadnym sadzie tej sprawy sie wygra.....

    jeszcze prezent moglbys tym jej zrobic, bo po wygranej sprawie o
    nieuzasadnione zwolnienie, moglaby miec zasadzone odszkodowanie. :)

  • 10. Data: 2002-11-28 13:27:32
    Od: "sqrczak" <j...@S...pl>

> [...]
    ze
    > mimo choroby musiala wyjsc po jedzenie albo lekarstwo, bo nikogo

    a do dnia w którym była w solarium ??
    więc jakie prawa ma pracodawca robiony w konia ?
    prawo do wypłaty kasy za okres naciąganego zwolnienia ???