PracaGrupypl.praca.dyskusjezwlonienie a umowa na czas okreslony › Re: zwolnienie a umowa na czas okreslony
    From: "Alina" <a...@p...one_nospam_t.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie a umowa na czas okreslony
    Date: Thu, 25 Dec 2003 17:21:56 +0100

    Użytkownik "Jesus" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:pqsGb.223220$dt3.149944@news.chello.at...

    > Użytkownik "Alina" <a...@p...one_nospam_t.pl> napisał w wiadomości
    > powinien
    > za
    >
    > oki, ale ja podpisałem umowę która powinna wejść w życie z dniem 1
    kolejnego
    > miesiąca, jednak zachorowałem nieprzepracowując ani jednego dnia w
    wymiarze
    > 3/4 czyli taki etat wchodzi w życie powiedzmy z dniem 1 grudnia a ja
    > zachorowałem 15 listopada czyli pracując jeszcze na pełen etat i dostając
    > wynagrodzenie za pełen etat (i w sumie niewiem czy nieudać się do PIPu w
> [...]
    Odpowiedź:
    Oczywiście że najlepiej było zacząć od zasięgnięcia informacji w PIP,
    podając wszystkie istotne dla sprawy szczegóły Twojej umowy o pracę (które
    dawkujesz w kolejnych zapytaniach), a nie oczekiwać odpowiedzi od
    Grupowiczów, którzy doradzają "z dobrego serca", najczęściej nie znając
    obowiązujących przepisów.
    Niestety, ale znów nie mam dla Ciebie dobrej wiadomości. Przyjmując podane
    przez Ciebie hipotetyczne dane dot. aneksu do umowy o pracę, to za
    zwolnienie lekarskie do końca listopada br. otrzymasz 80% średniego
    wynagrodzenia z 6 miesięcy poprzednich (maj - październik br.), natomiast za
    zwolnienie lekarskie od 1 grudnia br. podstawą do obliczeń będzie
    wynagrodzenie zapisane w aneksie obowiązującym od 1 grudnia br.
    Najlepiej jednak w tej sprawie skontaktuj się z ZUS Wydział Zasiłków
    Chorobowych, aby uzyskać potwierdzenie powyższego.
    Zaczynam jednak odnosić wrażenie, że gdybyś od 1 grudnia br. otrzymał
    znaczną podwyżkę, to wcale nie byłoby problemu z Twoją chorobą.

    Pozdrawiam świątecznie

    ali