PracaGrupypl.praca.dyskusjezwlonienie a umowa na czas okreslony › Re: zwolnienie a umowa na czas okreslony
  • Data: 2003-12-26 12:12:02
    Temat: Re: zwolnienie a umowa na czas okreslony
    Od: "Jesus" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczynam jednak odnosić wrażenie, że gdybyś od 1 grudnia br. otrzymał
    > znaczną podwyżkę, to wcale nie byłoby problemu z Twoją chorobą.

    Serdeczne dzięki za wszelkie info, może faktycznie najlepiej zasięgnąć
    opinii u źródła (ZUS) a co do choroby to niestety już 4 mies w międzyczasie
    ludzie dostali podwyżki a ja w dalszym ciągu niemogę wrócić do pracy co
    prawdopodobnie (a nawet napewno) zaowocuje nieprzedłużeniem umowy i nie jest
    to działanie zamierzone z mojej strony i wiele bym dał żeby znowu tam
    pracować

    i ja również świątecznie pozdrawiam