PracaGrupypl.praca.dyskusjezwlonienie a umowa na czas okreslony › Re: zwolnienie a umowa na czas okreslony
    From: "Jesus" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie a umowa na czas okreslony
    Date: Thu, 25 Dec 2003 03:01:41 GMT

    Użytkownik "Alina" <a...@p...one_nospam_t.pl> napisał w wiadomości
    news:bsd1ne$qi9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Niestety, ale krzysztofsf udzielił błędnej odpowiedzi, prawdopodobnie nie
    > zna zagadnienia.
    > Zgodnie z przepisami, wynagrodzenie chorobowe lub zasiłek chorobowy
    powinien
    > być obliczony od aktualnie otrzymywanego wynagrodzenia za 3/4 etatu - 80%
    za
    > pierwsze 90 dni zwolnienia, od 91-ego dnia 100%.
    > Pozdrowienia
    > ali

    oki, ale ja podpisałem umowę która powinna wejść w życie z dniem 1 kolejnego
    miesiąca, jednak zachorowałem nieprzepracowując ani jednego dnia w wymiarze
    3/4 czyli taki etat wchodzi w życie powiedzmy z dniem 1 grudnia a ja
    zachorowałem 15 listopada czyli pracując jeszcze na pełen etat i dostając
    wynagrodzenie za pełen etat (i w sumie niewiem czy nieudać się do PIPu w
    celu wyjaśnienia ponieważ w sumie podpisałem aneks ale jakby niezdążyłem
    skorzystać). Co w takim przypadku ??