PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie

  • 1. Data: 2007-10-13 19:25:22
    Temat: Re: zwolnienie
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    p...@g...com pisze:
    > Po 5 latach dostalam zwonienie z pracy z 2 tygodniowym wypowiedzeniem.
    > I wtym samym dniu co ja dostalam zwolnienie pracodawca zatrudnil
    > nowego pracownika. co wy na to?

    szukaj nowej pracy. powodzenia

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 2. Data: 2007-10-13 20:10:47
    Temat: zwolnienie
    Od: p...@g...com

  • 3. Data: 2007-10-13 20:36:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1192306247.678418.115480@i38g2000prf.googlegrou
    ps.com
    p...@g...com <p...@g...com> pisze:

    > Po 5 latach dostalam zwonienie z pracy z 2 tygodniowym wypowiedzeniem.
    > I wtym samym dniu co ja dostalam zwolnienie pracodawca zatrudnil
    > nowego pracownika. co wy na to?
    To zależy od szczegółów umowy o pracę.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-10-13 23:01:37
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Po 5 latach dostalam zwonienie z pracy z 2 tygodniowym wypowiedzeniem.
    > I wtym samym dniu co ja dostalam zwolnienie pracodawca zatrudnil
    > nowego pracownika. co wy na to?

    Musi być Układ i Szara Sieć. Jak nic.
    Czy gdzieś jest zabronione zwalnianie i przyjmowanie pracowników ?
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2007-10-14 12:14:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 13 Oct 2007 13:10:47 -0700, p...@g...com wrote:

    >Po 5 latach dostalam zwonienie z pracy z 2 tygodniowym wypowiedzeniem.
    >I wtym samym dniu co ja dostalam zwolnienie pracodawca zatrudnil
    >nowego pracownika. co wy na to?

    Nic.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 6. Data: 2007-10-14 14:55:01
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Po 5 latach dostalam zwonienie z pracy z 2 tygodniowym wypowiedzeniem.
    > I wtym samym dniu co ja dostalam zwolnienie pracodawca zatrudnil
    > nowego pracownika. co wy na to?

    Ja się pytam co ty na to ?

  • 7. Data: 2007-10-14 16:16:13
    Od: p...@g...com

    On 13 Pa , 22:36, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomo cinews:1192306247.678418.115480@i38g2000prf.googlegr
    oups.com

    > To zale y od szczegó ów umowy o prac .
    >
    > --
    > Jotte

    tydzien szybciej by am pytac sie szefowej czy mam szanse na caly etat
    i czy planuje podwyzki bo stawka ktora mam jest nie duza. Wydaje mi
    sie ze to odwet za to ze mialam smialos sie pytac. jak dostalam
    wypowiedzenie dowiedzialam sie ze kolezanki dostana 0,50 groszy
    podwyzki.

  • 8. Data: 2007-10-14 16:52:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:1192378573.737563.46440@e34g2000pro.googlegroup
    s.com
    p...@g...com <p...@g...com> pisze:

> [...]
    Pisz po ludzku, nikomu nie chce sie odcyfrowywac postów pisanych z polskimi
    literami przy kodowaniu US-ascii. No i swiadczy to fatalnie o autorze.

> [...]
    > sie ze to odwet za to ze mialam smialos sie pytac. jak dostalam
    > wypowiedzenie dowiedzialam sie ze kolezanki dostana 0,50 groszy
    Dobra, ale o co ci wlasciwie chodzi? Chcesz jakiejs opinii na gruncie prawa
    pracy, czy tylko sobie ponarzekac na pracodawce, czy co?

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-10-14 17:06:53
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 13:10:47 -0700, p...@g...com napisał(a):

    > Po 5 latach dostalam zwonienie z pracy z 2 tygodniowym wypowiedzeniem.

    Art 36 §1 KP
    Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nie określony jest
    uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:

    1) 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
    2) 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
    3) 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.

    Skąd więc dwutygodniowy okres wypowiedzenia?

  • 10. Data: 2007-10-14 17:09:17
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 19:06:53 +0200, Artur napisał(a):

> [...]
    > 3) 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.
    >
    > Skąd więc dwutygodniowy okres wypowiedzenia?

    No chyba że skorzystaliście przy zawieraniu umowy na czas określony np.
    10lat (sic!) z art. 33 KP