PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie

  • 11. Data: 2007-10-15 18:11:11
    Temat: Re: zwolnienie
    Od: p...@g...com

    On 14 Pa , 19:06, Artur <s...@r...pbz> wrote:
> [...]
    >
    > 1) 2 tygodnie, je eli pracownik by zatrudniony krócej ni 6 miesi cy,
    > 2) 1 miesi c, je eli pracownik by zatrudniony co najmniej 6 miesi cy,
    > 3) 3 miesi ce, je eli pracownik by zatrudniony co najmniej 3 lata.
    >
    > Sk d wi c dwutygodniowy okres wypowiedzenia?
    >
    > --
    > DFI Lanparty UT Ultra-D | AMD64 3200+ 2000@2650MHz (1.55V+104% 10x265)
    > Patriot XBLK+ 2x512MB CL2-3-3-5 1T (265MHz) | LITE-ON DVDRW SOHW-1673S
    > MSI NX 7800GT 400/1000@485/1170 - 256MB DDR3 256bit | PCI-E x16
    > ST3160827AS - Barracuda 7200.7 SATA NCQ 160827 - S-ATA150 - 160GB

    a czy nie nale y si jeszcze 3 dni p atne na szukanie pracy???

  • 12. Data: 2007-10-17 05:53:16
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > a czy nie nale y si jeszcze 3 dni p atne na szukanie pracy???

    dni na szukanie pracy zawierają się w czasie wypowiedzenia, a krótko
    mówiąc w czasie wypowiedzenia możesz legalnie przez trzy dni nie przyjść
    do pracy. Nie wykorzystanie tych dni w żaden sposób nie wpływa np. na
    ekwiwalent urlopowy

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 13. Data: 2007-10-17 18:38:18
    Od: p...@g...com

    On 17 Pa , 07:53, "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote:

    > dni na szukanie pracy zawieraj si w czasie wypowiedzenia, a krótko
    > mówi c w czasie wypowiedzenia mo esz legalnie przez trzy dni nie przyj
    > do pracy. Nie wykorzystanie tych dni w aden sposób nie wp ywa np. na
    > ekwiwalent urlopowy
    >
    > --
    > to tylko moje zdanie,
    > taki skrót my lowy
    > _G_R_O_M_A_X_

    czyli to s 3 dni bezp atne???

  • 14. Data: 2007-10-17 18:45:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    p...@g...com napisał(a):
    > tydzien szybciej by am pytac sie szefowej czy mam szanse na caly etat
    > i czy planuje podwyzki bo stawka ktora mam jest nie duza. Wydaje mi
    > sie ze to odwet za to ze mialam smialos sie pytac. jak dostalam
    > wypowiedzenie dowiedzialam sie ze kolezanki dostana 0,50 groszy
    > podwyzki.
    No to niezaleznie od kontekstu wyrazne wskazanie ze nalezy znalezc inna
    robote.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 15. Data: 2007-10-18 09:06:05
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 18:38:18 -0000, p...@g...com napisał(a):

    > czyli to s 3 dni bezp atne???

    naucz się poprawnie postować, wycinać wrotki, sig`i, ustaw poprawnie
    kodowanie .... to wszystko świadczy o tobie. Jesteś leniem do potęgi entej.
    nawet nie zajrzałaś do kodeksu pracy. A to już jest .........
    Oczekujesz że każdy tutaj ci wyjaśni co i jak - a ty ze swej strony nic -
    zero wysiłku, chęci. Oczekujesz tylko pewnie dziesiątków tysięcy
    wynagrodzenia "za pracę".

    Co do sedna poprzedniego pseudo-posta - to przeczytaj rozdział 3 i okolice
    artykułu 3x Kodeksu Pracy. Celowo ci leniu nie podaje dokładnego artykułu.
    Rusz dupsko i przeczytaj.

  • 16. Data: 2007-10-18 09:08:44
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Oct 2007 11:06:05 +0200, Artur napisał(a):

    > naucz się poprawnie postować, wycinać wrotki, sig`i, ustaw poprawnie
    > kodowanie .... to wszystko świadczy o tobie. Jesteś leniem do potęgi entej.
    > nawet nie zajrzałaś do kodeksu pracy. A to już jest .........

    W Chojnicach tak mają :P