PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnić pracownika NO PROBLEM › Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM
    Date: Thu, 13 Feb 2003 19:25:08 GMT

    Pięknego dnia 13 Feb 2003 19:34:41 +0100, m...@w...pl zakodował:

    >Moje pytania: 1 Czy pracodawca może zmienić dowolnie w którym chce momencie
    >zapis w umowie o pracę

    Sam nie. Jeżeli podpiszecie razem aneks to tak.

    >2 Czy ma prawo do zmian w umowie zawartej na czas
    >nieokreślony mam na myśli zmiany aneksem, bez rozwiązywania jej - umowy o
    >pracę.

    Oczywiście, że możecie zmieniać postanowienia umowy aneksem (ale
    obydwie strony muszą się na to zgodzić).

    > Czytałam gdzieś, że aby dokonać zmiany, należy rozwiązać jedną umowę i
    >zawrzeć inną. Dodam, że dostałam wypowiedzenie na podst. Art. 33 Kodeksu Pracy.
    >PROSZĘ WAS O POMOC

    Można wypowiedzeć same warunki pracy (ale jeżeli się nie zgodzisz, to
    działa jak wypowiedzenie umowy przez pracodawcę). Jeżeli podpisałaś
    aneks, czyli zgodziłaś się na nowe warunki to wszystko jest OK (trzeba
    czytać i myśleć, co się podpisuje).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775