PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnić pracownika NO PROBLEM › Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM
  • Data: 2003-02-15 20:11:26
    Temat: Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał:

    > Ty mnie nie strasz. Kiedyś miałem punkt dotyczący możliwości
    > wypowiedzenia wprowadzony do umowy na czas określony aneksem, z
    > którego skorzystałem.

    Tak jak szukam czasami, w odpowiedzi na pytania grupowe, informacji w
    aktach z zakresu prawa pracy, mam wrazenie, ze jest to materia dla
    dobrego prawnika, albo rzemieslnika, ktory dba o swoja wiedze, a nie za
    przeproszeniem nisko oplacanej osoby, ktora w wielu firmach zajmuje sie
    wszystkim - patrz: ogloszenia o poszukiwaniu ksiegowych i wymagania -
    ksiegowosc + kadry + place. Nie ma sie wiec specjalnie co dziwic.

    Jakis czas temu pisalem, jak dostalem ostatnio swiadectwa pracy z dwoch
    duzych szpitali warszawskich (wtedy pisalem urzedow - sprawa byla w
    trakcie ;) ), ktore jakos slabo sie mialy do odpowiedniego
    Rozporzadzenia. W mojej poprzedniej firmie za to, kumplowi udzielono
    zaleglego urlopu sprzed ponad 3 lat - powiedzialem mu, zeby sie tak nie
    chwalil - a prawo pracy bylo tam przestrzegane na wzglednie wysokim
    poziomie.

    I nie uwazam, zeby tych papierkow bylo zbyt duzo (no moze troche) - to
    sa koszty prowadzenia dzialalnosci.

    Flyer