PracaGrupypl.praca.dyskusjezwlonienie a umowa na czas okreslony › Re: zwlonienie a umowa na czas okreslony
    From: "Jesus" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwlonienie a umowa na czas okreslony
    Date: Wed, 24 Dec 2003 01:51:57 GMT

    > Pracodawca (na druku ZUS-owskim) wystawi zaświadczenie o wysokości Twoich
    > zarobków w ostatnich 6 miesiącach (lub w krótszym okresie, jeżeli jeszcze
    > nie przepracowałeś 6 miesięcy), na podstawie czego ZUS będzie mógł
    obliczyć
    > przysługujący Ci zasiłek chorobowy.

    a ti jest jeszcze jeden problem jak widać:) tzn pracuje tam grubo ponad rok
    i mam jakąś podstawę + premie. od wszystkich moich przychodów były płacone
    świadcczenia czyli podstawa + premia dochodząca w porywach do 90% podstawy.
    w międzyczasie (jakiś miesiąc przed zachorowaniem) dostałem do podpisania
    aneks do umowy - obcięcie etatu do 3/4 wraz z obcięciem zarobków (też 3/4)
    no i oczywiście podpisałem (brak podpisu oznaczał rozwiązanie umowy) i
    średnia z moich ostatnich 6 m-cy pracy wynosi powiedzmy 1000 zł a na umowie
    na 3/4 widnieje kwota powiedzmy 500 (wszystko netto). Od jakiej kwoty
    pracodawca (a później ZUS) powinni mi płacić?? 80% od 1000 czy od 500 ??

    pozdrawiam

    I dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia