PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-03 06:38:29
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: mnuterking <mnuterking@[SPAM]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lomax napisał(a):

    > Dlaczego więc nie szukam pracy w swoim zawodzie?
    > Bo jej nie ma!
    > Dlaczego szukam pracy w branży IT?
    > Bo to mnie interesuje i pociąga. Niestety, bez wcześniejszego doświadczenia
    > zawodowego nikt nie jest w stanie mi zaufać i nie mam szansy się przebić.

    No niestety nawet jak sie jest po informatyce i tez sie nie ma
    doświadczenia to i tak ciężko żeby ktoś zaufał takiemu - wiem to z
    autopsji, bo ja od marca też szukam - i narazie byłem tylko na dwóch
    rozmowach + czekam na trzecią. Wiem, że to też zależy od innych
    czynników, ale mimo wszystko ma się wrażenie, że wali się głową w mur.

    W każdej rodzinie są czarne owce :D