PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-03 11:37:17
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Od ostatnich tygodni męczy mnie cały czas pewna kwestia.........
    >
    > Czy jedynym wymogiem żeby otrzymać pracę jako informatyk (powiedzmy
    > dokładnie jako np. help desk), jest posiadanie mgr inż informatyki???Czy
    jeżeli masz ambicje tylko na helpdeska to lepiej weź się za coś innego!
    podstawowym wymogiem są twoje umiejętności, jakie są potrzebne w firmie,
    możesz mieć mgr i i tak się do firmy nie nadawać, a możesz go nie mieć i
    być idealnym kandydatem. Liczy się także doświadczenie, np. od paru lat w
    domowym zaciszu robisz w jakimś kierunku informatyki piękne kwiatki.
    Idziesz na rozmowę, opowiadasz o tych kwiatkach i masz robotę! A jak
    pójdziesz na rozmowę i opowiesz że tylko na studiach trochę o tym było to
    się z pracą pożegnaj!