PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-03 16:02:34
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mbn [Fri, 3 Jun 2005 12:36:45 +0200]:

    > a nie masz może pracy dla programistów co lubią pieniądze ? ;)

    Aktualnie nie, kumpel za to ma, ale poza ewentualnym podeslaniem
    kogos ja tam w tym nie posrednicze. Ma tez dla grafikow tudziez
    webmasterow, to tak przyokazyjnie. Wszystko zdalnie.

    Ja do konca miesiaca powinnam sie juz ruszyc z nastepnym pomyslem
    (forsa sie konczy :>) i nie wiem, czy moje chlopaki wroca, czy juz
    sie na tyle zajeli ze im dobrze ;) Na pewno bede potrzebowala kogos
    kto ma doswiadczenie z CRMami, to z IT. A z pozostalych... Na razie
    wiem na pewno, ze ludkow do reklamowek ;)

    Beda lecialy ogloszenia na p.p.o w kazdym razie.

    Kira