PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-03 20:16:03
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    Oto twój post:
    Sławek wrote:

> [...]
    > itp..........), która jest samoukiem , nie ma możliwości otrzymania
    > fajnej, ciekawej pracy w dziale IT???? Ciekaw jestem co o tym sądzicie.
    > Czy osoba, która pracuje już w jakiejś firmie jako pomoc techniczna (HD),
    > nie posiadająca w/w wykształcenia ma szansę znaleźć pracę w innej firmie,
    > lepszej, bardziej rozwojowej, lepiej płatnej, również jako informatyk?
    > Tylko proszę, nie piszcie mi tutaj znowu, o tzw. "informatykach" psujących
    > rynek............Śledzę jakiś czas tą grupę i wiem, że nasmiewacie się z
    > takich tzw. "fachowców". Proszę o poważne podejście do sprawy:)).

    Gdzie tu jest napisane:

    > Ale ja piszę przecież, że od 2 lat pracuję już w jednej firmie jako
    > informatyk,a teraz chciałbym przejść gdzieś, gdzie zdobyłbym jeszcze
    > większe doświadczenie, gdzie nauczyłbym się więcej niż w
    > obecnej...........Ludzie czytajcie dokładnie grupę, bo niektórzy to
    > czytają wybiórczo i potm nie wiedzą o co chodzi:).
    ????
    Zastanów się dobże nad zawodem, który chcesz wybrać!
    np: ja mam na głowie system, scp mi sie nie wiem czemu powiesiło i szlag
    mnie trafia, a jak się wkur.. to przez ftpa przegram, jest 22:14 siedze w
    firmie i zapier... a mogłem ustawić se termin na wtorek a nie poniedziałek
    8:00 kurrrrrrrrrrrr....!
    Chociaż swoją drogą sprawia mi ta robota ogromną przyjemność!