    From: "Dorota" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znajomości?
    Date: Fri, 11 Oct 2002 21:06:43 +0200

    Michal Mokosa m...@2...com.pl

    - Dostaliśmy zlecenie, ponieważ jako jedyna agencja zadawaliśmy
    pytania...

    - Najbardziej podoba mi się w Was to, że kiedy proszę o zrobienie
    czegoś, np w środę, nie odpowiadacie tak jak inni: NIEMOŻLIWE... Wy
    pytacie czy może być środa po poludniu

    To dwa slogany żywcem wyjęte z podręczników klasyków reklamy i
    marketingu

    JOHNSON'S BABY 4 plakaty B2: skład, druk i listwy w 10 dni? - Wykonalne

    Jasne, że tak i to naprawdę nic nadzwyczajnego

    ABSORBENTKI - Ulotka handlowa. Kształt i kolorystyka ulotki nawiązuje do
    opakowania produktu

    No to nic odkrywczego

    CARCADE Informator o produktach -Eleganckie, jak przystało na instytucję
    finansową

    też normal, jasne że dla solarium będzie wściekły żółty, róż i
    niebieski a dla banku co innego, dlatego enigmatyczne jest dosyć
    żądanie portfolio i tylko na podstawie tego ocenianie umiejętności

    Biuletyn LEONARDO DA VINCI - Kolaże wspólny element poszczególnych
    numerów

    To też już było

    NAKLEJKI PROMOCYJNE - Trochę inne spojrzenie na naklejki promocyjne

    wow a gdzie ta inność

    NAKLEJKI INFOMACYJNE Idealnie dobrana kolorystyka, wysokiej jakości druk
    naklejek potwierdza ekskluzywność produktów

    Dlaczego idealna kolorystyka, inaczej spojrzy na to człowiek z
    dominantą yellow a inaczej np magenty, percepcja wzroku jest
    skrajnie różna, dlatego niektórzy zatudniają całkowicie osobnych
    ludzi tzw kolorystó

    PUDEŁKA I DEKORACJE - coś nietypowego? Z przyjemnością!

    Przynajmnie w tych nic nietypowego nie ma

    ZAWIESZKI I PODAJNIKI - szybko, tanio i z pomysłem

    co do szybkości i ceny nie wiem, co do pomysłu odpowiedź jak
    wyżej

    To wszystko po to by powiedzieć "punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia"
    A to w kwestii tej ponoć niezwykłej łatwości uzyskania pracy w branży
    poligraficznej nawet w Warszawie

    Pozdrawiam Dorota (poligraf ponad 20 lat w zawodzie)

    A tak w konkluzji to: stronka sympatyczna, najważniejsze że dano
    możliwość wyboru flash czy html. To ważne mamy 90% modemowców wśród
    internautów