  • Data: 2002-10-13 17:36:34
    Temat: Re: znajomości?
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzik zwany mer, w wiadomosci news:ao6fdi$rm0$1@news.onet.pl napisal:

    > Czytam czesto na grupie, że znajomosci bardzo czesto decyduja o
    > przyjeciu kogos do pracy i przyznam sie, że nie chce mi sie w to
    > wierzyć - nie moge tego zrozumieć.

    Ja jestem polowicznie bezrobotny i w firmie, w ktorej pracuje - kogo bym
    sie nie zapytal - w jaki sposob znalazl prace - odpowiada "a znajomy
    zalatwil" itd... Sam po znajomosci mam tam prace, wystarczy tez spojrzec
    na nazwiska niektorych osob - zona, maz, corka, a to wujek zalatwil a to
    kolega itd...
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.