  • Data: 2002-10-12 19:34:42
    Temat: Re: znajomości?
    Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale pomyśl "po ludzku".
    > Potrzebujesz kogoś zatrudnić. Co robisz pierwsze? Dajesz ogłoszenie na pół
    > strony w Wyborczej?? Zlecasz szukanie firmie?
    > Nie - po prostu mówisz znajomym "potrzebuję zatrudnić" - no i często jest
    > tak, że kuzynka kuzynki akurat spełnia wymagania. No i jeszcze jest
    > "gwarancja" - czyli ktoś, kto w razie wpadki będzie świecił oczami.

    Ja daje male ogloszenie do wyborczej i z zasady nie zatrudniam znajomych pracownikow
    lub ich czy
    mojej rodziny bo to ja mam przede wszystkim nie swiecic przed soba oczami.
    Jak ktos nie znalazl mojego ogloszenia tylko musial mu o nim powiedziec ktos z
    rodziny to znaczy, ze
    nie potrzebuje jeszcze pracy i szkoda czasu na przekonywanie go niej.

    mer