  • Data: 2002-10-16 07:24:06
    Temat: Re: znajomości?
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czytam czesto na grupie, że znajomosci bardzo czesto decyduja o przyjeciu
    kogos do pracy i przyznam
    > sie, że nie chce mi sie w to wierzyć - nie moge tego zrozumieć.
    >
    > To znaczy myslę, że jest to mozliwe tylko w dwóch wypadkach
    > a/ pracodawca jest byłą lub aktualną firma państwową i tam z przyzwyczajenia
    nikomu na niczym nie
    > zależy i jest wszystkim obojetne czy przyjety bedzie właściwy człowiek na
    dane stanowisko.

    Kochani, to juz dawno przestalo funkcjonowac jako _zasada_. Znam przypadki,
    gdzie do firmy prywatnej dostaly sie przez znajomosci osoby bedace zupelnym
    nieporozumieniem, a znam tez przypadek osoby z super mocnymi plecami w
    instytucji panstwowej (siostrzenica jednego z szefow - pana w randze sekretarza
    stanu), ktorej to osobie po okresie probnym czym predzej podziekowano... (jak
    najbardziej slusznie zreszta).
    Pozdro
    Ste