PracaGrupypl.praca.dyskusje › znajomość języka

  • 1. Data: 2004-06-12 09:31:34
    Temat: znajomość języka
    Od: "Blum" <b...@g...pl>

    W ogłoszeniach firmy wymagają "znajomości języka" - tylko co to znaczy
    czy chodzi o to, że potrafię się przedstawić czy płynnie mówię ?

  • 2. Data: 2004-06-12 09:39:44
    Temat: Re: znajomość języka
    Od: jelen <j...@s...org>

    Blum piszac na pl.praca.dyskusje wymodzil niestety takiego oto njuwsa:

    > W ogłoszeniach firmy wymagają "znajomości języka" - tylko co to znaczy
    > czy chodzi o to, że potrafię się przedstawić czy płynnie mówię ?

    jak sie umiesz przedstawic to jezyka nie znasz - chodzi o komunikatywnosc
    a czesto jest dopisek odnosnie poziomu znajomosci: biegle, komunikatywnie, w
    mowie, w pismie czy np slownictwo pozwalajace na swobodna prace z
    komputerem

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2004-06-12 12:27:37
    Od: rozrabiak <b...@m...pl>

    jelen napisał(a):

> [...]
    > a czesto jest dopisek odnosnie poziomu znajomosci: biegle, komunikatywnie, w
    > mowie, w pismie czy np slownictwo pozwalajace na swobodna prace z

    A jak wyglada sprawa w momencie gdy znam jezyk angielski techniczny na
    poziomie srednio zaawansowanym a komunikacja jest na poziomie poczatkujacym?

    --
    Pozdrawiam, grzesiek

    #"Jeżeli coś działa, opodatkuj.
    #Jeżeli wciąż działa, reguluj.
    #Jeżeli przestanie działać, dotuj."

  • 4. Data: 2004-06-12 17:29:42
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    rozrabiak pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > A jak wyglada sprawa w momencie gdy znam jezyk angielski techniczny na
    > poziomie srednio zaawansowanym a komunikacja jest na poziomie poczatkujacym?

    Wyjdzie na rozmowie. Po co tak szczegółowo się boisz? ;-)

    Jerzy

  • 5. Data: 2004-06-12 17:32:04
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Blum pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > W ogłoszeniach firmy wymagaj? "znajomo?ci języka" - tylko co to znaczy
    > czy chodzi o to, że potrafię się przedstawić czy płynnie mówię ?

    A polski znasz? Zatem co znaczy 'znać język'? Czy pod znajomością kryć
    się może umiejętność powiedzenia 'dzień dobry'? W ten sposób można znać
    mnóśtwo jezyków.

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-06-13 19:13:11
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Blum wrote:
    > W ogłoszeniach firmy wymagają "znajomości języka" - tylko co to znaczy
    > czy chodzi o to, że potrafię się przedstawić czy płynnie mówię ?

    A to zależy od firmy. Na ostatniej rozmowie kwalifikacyjnej na jakiej
    byłem, określiłem swoją znajomość na poziomie "czytanie ze zrozumieniem"
    i "nie umiem się porozumieć werbalnie, ale całkiem przypadkiem akurat
    miesięc temu rozpocząłem kurs językowy".
    Mimo że w ogłoszeniu wymagali dobrej znajomości języka, to moje czytanie
    ze zrozumieniem okazało się wystarczające.

    Ps. Wprawdzie wcześniej w CV napisałem na wyrost, ale w końcu oni w
    ogłoszeniu też :)