PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana nazwiska na dwuczłonowe

  • 1. Data: 2007-01-14 09:05:43
    Temat: zmiana nazwiska na dwuczłonowe
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

    Czy zmiana nazwiska podczas ślubu na dwuczłonowe (panieńskie - męża) wiąże
    się z koniecznością podpisania nowej umowy w pracy?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-01-14 10:28:10
    Temat: Re: zmiana nazwiska na dwuczłonowe
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Sylwia napisał(a):
    > Czy zmiana nazwiska podczas ślubu na dwuczłonowe (panieńskie - męża) wiąże
    > się z koniecznością podpisania nowej umowy w pracy?
    >
    > Pozdrawiam!

    Nie, ale dostarczasz do kadr odpis aktu małżeństwa w celu aktualizacji
    danych ;)

    Przy okazji witam wszystkich, jako że jestem tu nowy :)
    --
    http://8nostromo.blogspot.com/