PracaGrupypl.praca.dyskusje › 'zemsta to ___ewska frajda'

  • 1. Data: 2003-04-24 14:21:39
    Temat: 'zemsta to ___ewska frajda'
    Od: "MaL" <t...@N...gazeta.pl>

    witam
    Mam pewna sprawe i zwracam sie o pomysly/propozycje do Was.
    Pracuje w pewnej panstwowej instytucji od 5lat. Calkiem niedawno zostalem
    zdegradowany na nizsze stanowisko mimo iz wywiazywalem sie fachowo i
    bezblednie ze swoich obowiazkow i kadra kierownicza niemiala najmniejszego
    powodu ku degradacji (poprostu od tak, potrzebne byl etat dla protegowanego).
    A przeniesiono mnie z dzialu, gdzie kierownikiem jest malzonek a osobą
    bezposrednio podleglą jest jego malzonka.
    Wiem, ze prawo pracy niezezwala na takowa forme zatrudnien i ten fakt
    chcialbym wykorzystac, tylko nie wiem jak sie do tego zabrac, stad moj temat.
    W zwiazku, iz postanowilem zmienic firme w ktorej pracuje z przyczyn
    oczywistych, mam zamiar wykorzystac owy fakt w celu ?zemsty? na dziale kadr
    oraz na ww malzenstwie, gdzie to kierownik wraz z kadrami podjal decyzje
    mojej degradacji w zamian za utrzymanie na stanowisku wlasnej zony, ktora
    byla przeznaczona wg przepisow prawnych do przeniesienia.
    Innym aspektem sprawy jest rowniez protekcja w dziale kadr, gdzie na moje
    miejsce jeszcze tego samego dnia pojawil sie przyszly ziec kierownika kadr,
    ktory ostetacyjnie zapowiadal ze bedzie na owym stanowisku pracowal kosztem
    owej malzonki przelozonego.
    I tu zwracam sie do Was z prosba o porady, propozycje i mozliwosci w jaki
    sposob moglbym sie odegrac na osobach ktorych to bezposrednio dotyczy.
    Zaptacie zapewne po co.. chociazby dla wlasnej satysfakcji, podbicia swojego
    wlasnego morale i tzw.walki o prawa pracownika na przyszlosc-dla innych.
    Dziekuje z gory za wszelkie porady, licze ze uda mi sie choc w malym stopniu
    zwalczac protekcje dot.zatrudnienia, ktora tych nieprotegowanych bardzo boli
    i dyskryminuje.
    czekam rowniez na odpowiedzi via mail. t...@g...pl

    najlepszego wszystkim

  • 2. Data: 2003-04-24 14:40:53
    Temat: Re: 'zemsta to ___ewska frajda'
    Od: "Hawix" <h...@o...pl>

    Objekt zemsty tez moze czytac ta grupe.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-24 14:58:04
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "Hawix" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Objekt zemsty tez moze czytac ta grupe.

    tymbardziej bedzie sral w gacie ze strachu.

  • 4. Data: 2003-04-24 15:03:09
    Od: " MaL" <t...@N...gazeta.pl>

    michu <6...@n...net> napisał(a):

    > Użytkownik "Hawix" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tymbardziej bedzie sral w gacie ze strachu.

    niewyjdajemniesie zeby czytal, a szkoda
    ano..bedzie sral..ale przed czym?
    macie jakis pomysl co moge zrobic?

  • 5. Data: 2003-04-24 15:05:43
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    stopniu
    > zwalczac protekcje dot.zatrudnienia, ktora tych nieprotegowanych bardzo

    Jaja se robisz ? Na głowę żeś upadł ? Daj se siana i zajmij się swoimi
    sprawami, a nie cudzymi.

  • 6. Data: 2003-04-24 15:07:33
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik " MaL" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > michu <6...@n...net> napisał(a):

    > niewyjdajemniesie zeby czytal, a szkoda
    > ano..bedzie sral..ale przed czym?

    nie przed a z czego... ze śmiechu

    > macie jakis pomysl co moge zrobic?

    nie schodzić do tego poziomu .. bagna... no ale chodzenie po bagnach..
    wciąga!

  • 7. Data: 2003-04-24 15:15:08
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Calkiem niedawno zostalem zdegradowany na nizsze stanowisko

    A dokładniej co sie stało? Zmienili ci samo biurko czy pobory też? Zmniejszyli
    pobory?
    Dostałeś wymówienie dotychczasowych warunków?

    mer

  • 8. Data: 2003-04-24 15:15:49
    Od: "MaL" <t...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jaja se robisz ? Na głowę żeś upadł ? Daj se siana i zajmij się swoimi
    > sprawami, a nie cudzymi.

    heh...nieprzypominam sobie by leszek tam jakis pracowal...
    leszku
    sam se daj siana i jak niewiesz co napisac to nic nie pisz
    ty chyba tez protegowany...
    nadawal bys sie tam...
    dziekuje ci jakis tam leszku

  • 9. Data: 2003-04-24 15:29:35
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    MaL <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > leszku
    > sam se daj siana i jak niewiesz co napisac to nic nie pisz

    Jesteś szuja, szmata i donosiciel. Wcale się nie dziwię, ze cie wywalili z
    roboty. Po prostu w końcu poznali się na tobie.

    Nie pozdrawiam, bo rzygać mi się chce.

  • 10. Data: 2003-04-24 17:44:05
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | bezblednie ze swoich obowiazkow i kadra kierownicza niemiala najmniejszego
    | powodu ku degradacji (poprostu od tak, potrzebne byl etat dla

    Czy owa fachowość i bezbłędność przejawiała się również w stosowaniu zasad
    pisowni polskiej w taki sposób jak w poście?
    Chyba, że chodzi o stanowisko sprzątaczki lub gońca. Wtedy nie ma sprawy.

    Andrzej K.