PracaGrupypl.praca.dyskusje › FIRMA EMAILOWA POSZUKUJE PILNIE PRACOWNIKA!!!

  • 1. Data: 2003-04-24 11:42:22
    Temat: FIRMA EMAILOWA POSZUKUJE PILNIE PRACOWNIKA!!!
    Od: "Paweł Hordyński" <n...@i...pl>

    FIRMA EMAILOWA POSZUKUJE PILNIE PRACOWNIKA DO
    OBSŁUGI EMAIL, ABY SPROSTAĆ DYNAMICZNEMU WZROSTOWI. ZAROBISZ
    MIESIĘCZNIE 5.000zł I WIĘCEJ. NIE POTRZEBNE ŻADNE DOŚWIADCZENIE. WYŚLIJ
    EMAIL DO m...@p...fm Z PODANIEM W WIERSZU TEMATU:
    INFO.OCZEKUJEMY POWAŻNYCH ZAPYTAŃ OD OSÓB, KTÓRE CHCĄ ZROBIĆ
    POWAŻNE PIENIĄDZE!

  • 2. Data: 2003-04-24 11:44:21
    Temat: Re: FIRMA EMAILOWA POSZUKUJE PILNIE PRACOWNIKA!!!
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 24 Apr 2003 13:42:22 +0200, "Paweł Hordyński"
    <n...@i...pl> wrote:

    >FIRMA EMAILOWA

    a jaka to kategoria firmy ? ;-)pierwsze słyszę o takiej.

    > NIE POTRZEBNE ŻADNE DOŚWIADCZENIE.

    he he he raj na ziemi... A mówią, że w Polsce marazm jest i kiszka na
    rynku pracy... A tu proszę... Bez doświadczenia i 5000 płacą ;-)...

    >EMAIL DO m...@p...fm

    poważna firma z kontem na serwerze rmf'u ;-) braffo ;-)

    >OCZEKUJEMY POWAŻNYCH ZAPYTAŃ OD OSÓB, KTÓRE CHCĄ ZROBIĆ
    >POWAŻNE PIENIĄDZE!

    to ja pytam całkiem poważnie... Z choinki się urwaliście ?

    --
    Grendel

  • 3. Data: 2003-04-24 12:09:25
    Od: "Tobi" <t...@p...onet.pl>

    to ja na wszelki wypadek wylaczam capslock calkowicie...
    rotfl

  • 4. Data: 2003-04-24 12:29:25
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > a jaka to kategoria firmy ? ;-)pierwsze słyszę o takiej.

    Robią garnki emaliowane.

    > he he he raj na ziemi... A mówią, że w Polsce marazm jest i kiszka na
    > rynku pracy... A tu proszę... Bez doświadczenia i 5000 płacą ;-)...

    > to ja pytam całkiem poważnie... Z choinki się urwaliście ?

    Z choinki nie, ale to jest najtańsza metoda na wyprodukowanie bazy danych na
    sprzedaż.

  • 5. Data: 2003-04-24 12:38:26
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    KK <p...@g...pl> napisał(a):

    > Z choinki nie, ale to jest najtańsza metoda na wyprodukowanie bazy danych
    na
    > sprzedaż.

    Żeby mieć taką bazę, trzeba mieć zgodę osób zainteresowanych na
    przetwarzanie danych osobowych. Bez tego taka baza jest g... warta - nikomu
    jej nie sprzedasz.

  • 6. Data: 2003-04-24 13:15:11
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    <ciach>

    srati tati

    a ja oferuję za darmo dom z ogrodem z dostępem do winiarni...

  • 7. Data: 2003-04-24 13:22:10
    Od: "pikuś" <p...@p...onet.pl>

    biorę :-)
    podaj adres (tylko nie IP) może być na priv

  • 8. Data: 2003-04-24 13:28:52
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Żeby mieć taką bazę, trzeba mieć zgodę osób zainteresowanych na
    > przetwarzanie danych osobowych. Bez tego taka baza jest g... warta -

    W teorii nie, w praktyce tak.

  • 9. Data: 2003-04-24 15:10:02
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    KK <p...@g...pl> napisał(a):

    > " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > danych

    > nikomu
    > >

    > W teorii nie, w praktyce tak.

    Baza adresowa naiwniaków ... Może rzeczywiście ktoś to kupi.

  • 10. Data: 2003-04-24 15:55:46
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z choinki nie, ale to jest najtańsza metoda na wyprodukowanie bazy danych
    na
    > sprzedaż.

    E tam... "Firma" szuka naiwniaków, którzy za jakieś 50-100 zł będą rozsyłać
    jej spam. Jak ktoś się wkurzy i doniesie na takiego "pracownika firmy
    emailowej" - zablokują mu SDI czy co tam będzie miał lub coś w tym stylu.
    Jednym słowem - frajer beknie, a firma będzie czysta i poszuka sobie
    następnych chętnych.
    W każdym razie - lepiej trzymać się od takich ofert z daleka.

    --
    Addy
    http://5ahead.com