PracaGrupypl.praca.dyskusje › Johnson&Johnson - Wasze doświadczenia, informacje

  • 1. Data: 2003-04-24 13:11:40
    Temat: Johnson&Johnson - Wasze doświadczenia, informacje
    Od: "zabaletta" <n...@w...pl>

    Witam
    Przygotowuję się do rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Przedstawiciela
    Handlowego w tej firmie. Może ktoś może wspomóc mnie własnymi doświadczeniami z
    tą firmą?
    zabaletta
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-24 14:10:32
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    tez mnie to interesuje, bo tez sie przygotowuje do takiej rozmowy

    a propos ? czy to chodzi o te ostatnie ogloszenie z GW ?

    Adam ?

  • 3. Data: 2003-04-24 17:22:39
    Od: "Tobi" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam G" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tez mnie to interesuje, bo tez sie przygotowuje do takiej rozmowy
    >
    > a propos ? czy to chodzi o te ostatnie ogloszenie z GW ?

    Tak, z 14 kwietnia :)
    zabaletta

  • 4. Data: 2003-04-24 18:46:16
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    i co juz do Ciebie oddzwonili ?
    mozesz podac jakies szczegoly z CV-czyli
    jakie masz wyksztalcenie,doswiadczenie

    bo kilku moich znajomych wysylalo-a maja MGR,
    pracuja w sprzedazy i na razie nikt nie oddzwonil

    A.

    ..