PracaGrupypl.praca.dyskusje › 'zemsta to ___ewska frajda'

  • 21. Data: 2003-04-25 15:21:22
    Temat: Re: 'zemsta to ___ewska frajda'
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    dromader <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tego nie rozumiesz balwanie (zeby gozej nie powiedziec))

    Gozej na pewno nie powiesz - polecam adres

    http://so.pwn.pl/slowo.php?co=gorzej

  • 22. Data: 2003-04-27 18:41:09
    Od: "lestwr " <l...@N...gazeta.pl>

    Myślę, że więcej mógłbys zrobić gdybyś tam jeszcze pracował (oczywiście
    jeżeli masz odporny charakter). Jeśli podczas swojej pracy zaobserwowałeś
    jakieś konkretne merytoryczne nieprawidłowości w pracy działu z powodu
    nieudolności, lenistwa, korupcji czy tez prywaty twego szefa i/lub kadr to w
    imię wszystkich, którzy płacą na ten urząd podatki, powinieneś opisać te
    fakty i poinformować o tym przynajmniej instytucje nadrzedna. To nie będzie
    zemsta tylko wypełnienie obywatelskiego obowiązku.
    Można zrozumieć prywatnego właściciela który toleruje w swojej firmie
    przyjmowanie po znajomości bez odpowiedniego wykształcenia i kompetencji
    (sam sobie szkodzi) to w sferze budżetowej powinien ten proceder być
    napiętnowany i zwalczany.
    Ci pracownicy, którzy zdobyli prace w budżetówce dzięki temu, że mieli tylko
    odpowiednie kwalifikacje, gdzie większość to zatrudnieni po znajomości, mogą
    liczyć jedynie na to ze będą niewolnikami lub kozłami ofiarnymi. Rozumiem
    chęc zemsty za takie traktowanie.
    leester
    przepraszam z góry za wszystkie moje *xx* oczywiste błędy ;))