PracaGrupypl.praca.dyskusje › zawody terazniejszosci ;)

  • 11. Data: 2005-10-05 16:22:05
    Temat: Re: zawody terazniejszosci ;) [dlugie]
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:di0jve$7g8$1@news.dialog.net.pl...

    > To też są zawody zarejestrowane w jakimś ogólnopolskim wykazie?
    > Można poprosić o podesłanie na listę zakresu obowiązków? ;-))

    Sluze :)

    Zakonnik

    Kod zawodu 246301

    "Prowadzi zorganizowane, na podstawie formalnych i doktrynalnych zasad
    religii, życie w określonych wspólnotach, w których pragnie i usiłuje
    doskonalej realizować życie modlitewne; pogłębia stan duchowego posiadania,
    bez przywiązywania wagi do dóbr materialnych, realizuje zasadę dobrowolnego
    ubóstwa - w sposób intensywniejszy niż to jest możliwe i praktykowane przez
    ogół wyznawców.
    Zadania zawodowe:
    -[...]
    - praktykowanie, zgodnie z regułą zakonną, stosownych modlitw w wyznaczonych
    porach oraz medytacji;
    - wykonywanie prac o charakterze służebnym, takich jak: praca dla ubogich,
    prowadzenie kuchni, internatów, nawet agencji turystycznych, opieka nad
    chorymi w domach i szpitalach, nad ludźmi niedostosowanymi społecznie;
    - prowadzenie działalności charytatywnej, polegającej na różnorakiej pomocy
    we wszelkiego rodzaju biedzie i potrzebach ludzi nieszczęśliwych;
    - prowadzenie nauczania we wszystkich stopniach szkolnictwa, zwłaszcza we
    wspólnotach z reguły ukierunkowanych na wychowanie młodzieży, we wszystkich
    rodzajach wiedzy, szczególnie wiedzy religijnej i humanistycznej;
    - wykonywanie prac pielęgnacyjnych w szerokim tego słowa znaczeniu - od
    pielęgnowania fizycznego i duchowego zdrowia ludzi, do pielęgnowania dóbr
    kulturalnych (głównie w zakresie sztuki religijnej), dziedzictwa pisarskiego
    (np. benedyktyni) w różnym zakresie;
    - prowadzenie działalności misyjnej, możliwej dla wszystkich reguł, w różny
    sposób: głoszenie wiary religijnej połączone zazwyczaj z szerzeniem kultury.
    "

    Duchowny religii mojzeszowej

    Kod zawodu 246201

    "Organizuje i wykonuje ogół czynności religijnych, zgodnie z pisanym i
    zwyczajowym prawem religijnym, oraz sprawuje nadzór nad wszystkimi
    urządzeniami religijnymi, przez co oddaje stosowną cześć Bogu.
    Zadania zawodowe: - przewodniczenie nabożeństwom sobotnim i świątecznym,
    zgodnie z pisanym i zwyczajowym prawem religii mojżeszowej;
    - wykonywanie czynności i posług religijnych; orzekanie i wydawanie
    zaświadczeń o czystości rytualnej (koszerności) mięsa i innych potraw,
    zgodnie z przepisami religijnymi;
    - wykonywanie nadzoru nad urządzeniami religijnymi (synagogami, domami
    modlitwy, łaźniami rytualnymi i cmentarzami) bądź zlecanie tego upoważnionym
    funkcjonariuszom religijnym;
    - prowadzenie nauk religii mojżeszowej;
    - zapewnianie współwyznawcom przewodnictwa duchowego i moralnego;
    - przygotowywanie i wygłaszanie religijnych przemówień;
    - podejmowanie różnych obowiązków o charakterze społecznym;
    - uczestniczenie w działalności różnych organizacji o charakterze religijnym
    i świeckim. "

    I.

  • 12. Data: 2005-10-05 16:38:44
    Temat: Re: zawody terazniejszosci ;)
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Immona <c...@n...googlemailu> wrote:
    > Kodowacz (koder)

    hę???? znaczy programista?

    B.

  • 13. Data: 2005-10-05 16:48:42
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    com...

    > hę???? znaczy programista?

    Niskopoziomowy.

    I.

  • 14. Data: 2005-10-05 17:57:12
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Immona <c...@n...googlemailu> napisał(a):

    > Niskopoziomowy.

    assembler?
    to moze sie zglosze, bo w sumie nic innego nie znam :-)

  • 15. Data: 2005-10-05 18:05:23
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    RamirezHL <q...@w...pl> napisał(a):

    > mi się wydaje, że o jeszcze niższy poziom chodzi;)

    hehe, tak nisko to nie upadlem ;-)

  • 16. Data: 2005-10-05 18:05:52
    Od: RamirezHL <q...@w...pl>

  • 17. Data: 2005-10-05 18:43:22
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Immona wrote:

    > Niskopoziomowy.

    a co to dokładnie znaczy? Bo niektórzy twierdzą że taki np. C to język
    niskiego poziomu

    B.

  • 18. Data: 2005-10-05 19:53:30
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2005 11:38:45 +0200, Immona napisał(a):

    > Parlamentarzysta

    Ze cztery lata temu bylo glosno o tym, ze jeden sie zarejestrowal.
    Gdy wyplynela sprawa duzych zapomog sejmowych dla bylych poslow, nie jest
    to dziwne (widocznie podkladki potrzebowal)

  • 19. Data: 2005-10-05 20:16:12
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    mhl999 napisał(a):

    > hehe, tak nisko to nie upadlem ;-)

    Nie dalej jak w czerwcu, czyli w terminie sesji [1], dwóch
    moich kolegów na roku powzięło zamiar zostania koderami
    z prawdziwego zdarzenia. Jak pomyśleli, takoż i zrobili.
    Wzięli opasłe tomiszcze o zachęcającej nazwie 'IA-32 Intel
    Architecture Software Developer's Manual' i posługując się
    umieszczonymi tamże opcodami oraz edytorem hex, stworzyli
    bajt po bajcie funkcjonalnie działający plik 'hello.com',
    poprawny i wyświetlający powszechnie już znany napis
    'Hello world!'. :-)

    [1] Termin sesji, to jak powszechnie wiadomo czas, kiedy
    student powinien pilnie przypominać sobie i powtarzać
    nagromadzoną w ciągu semestru (roku) wiedzę, a robi
    dokładnie wszystko tylko się nie uczy. ;-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2005-10-05 21:29:01
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > bajt po bajcie funkcjonalnie działający plik 'hello.com',
    > poprawny i wyświetlający powszechnie już znany napis

    podziwiam ich, bo wiem ze to ciezka robota, szczegolnie
    jesli sie ma sie o tym pojecia :-]

    to zabawa dla szalencow, tudziez znudzonych studentow :)