PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny

  • 11. Data: 2003-12-23 19:03:04
    Temat: Re: zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Jezu - ale czad ...
    > Przebrnąłem przez te mądrości i faktycznie stawia to kwestie w zupełnie
    innym
    > kurna świetle.
    > ;)

    zagadza sie, czad ;)

    > Ale nie moge wykapować jednej sprawy. Chodzi o możliwość "dorobienia
    sobie" 75%
    > najnizszej emerytury (do 414,50zł). Czy osoby ktore nabeda prawa do
    swiadczenia
    > przedemerytanego na obecnych zasadach po wejsciu tej ustawy tez beda mogły
    > sobie dorobić ???
    >
    > I gdzie w treści nowej ustawy o tym mowa ???

    sam zglupialem, popatrz na pkt. I2 uzasadnienia i art.5 ustawy, wiec wg
    mnie:
    stare swiadczenia - do 200% zasilku
    nowe swiadczenia do 75%najnizszej emerytury

    Jean

  • 12. Data: 2003-12-24 07:34:08
    Od: q...@p...onet.pl

    > sam zglupialem, popatrz na pkt. I2 uzasadnienia i art.5 ustawy, wiec wg
    > mnie:
    > stare swiadczenia - do 200% zasilku
    > nowe swiadczenia do 75%najnizszej emerytury
    Kurde
    art.5 ustawy nie mowic nic (przynajmniej nie wprost), ze osoby ktore nabyly
    uprawnienia emerytalne zgodnie ze "stara ustawa" nie maja prawa do dodatkowego
    dochodu do wysokosci 75% ... itd

    Z kolei pkt.I2 moim zdaniem bardziej opisuje stan obecny niz mowi o tym jak
    traktowac temat po wejsciu "nowej ustawy".

    Tak wiec nadal nie jestem przekonany, ale ja to odbieram ze co nie jest
    zabronione jest dozwolone wiec po wejsciu nowej ustawy bedzie mozna dorobic 75%
    rowniez tym, ktorzy nabyli swiadczenie przedemerytalne rowniez na starych
    zasadach.
    No chyba ze mowi sie o tym jakos nie wprost albo gdzie indziej ...

    Pzdr
    RK

  • 13. Data: 2003-12-26 19:10:12
    Od: "Alina" <a...@p...one_nospam_t.pl>

    Polecam komentarz dotyczący świadczenia przedemerytalnego wg projektu ustawy
    obowiązującej prawdopodobnie od 01.04.2004 r.:
    http: //praca.wp.pl/, na środku strony: "Aktualności" i m. in. "Prawo do
    świadczenia przedemerytalnego".

    ali

  • 14. Data: 2003-12-26 20:46:42
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    ustawy
    > obowiązującej prawdopodobnie od 01.04.2004 r.:

    lepiej poczytaj linki ktore wczesniej podalem, to co podajesz jest to tekst
    wp.pl, na dodatek z BLEDNA data !!

    Jean