PracaGrupypl.praca.dyskusjezasilek przedemerytalny a urlop bezplatny › Re: zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny
    From: q...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny
    Date: 24 Dec 2003 08:34:08 +0100

    > sam zglupialem, popatrz na pkt. I2 uzasadnienia i art.5 ustawy, wiec wg
    > mnie:
    > stare swiadczenia - do 200% zasilku
    > nowe swiadczenia do 75%najnizszej emerytury
    Kurde
    art.5 ustawy nie mowic nic (przynajmniej nie wprost), ze osoby ktore nabyly
    uprawnienia emerytalne zgodnie ze "stara ustawa" nie maja prawa do dodatkowego
    dochodu do wysokosci 75% ... itd

    Z kolei pkt.I2 moim zdaniem bardziej opisuje stan obecny niz mowi o tym jak
    traktowac temat po wejsciu "nowej ustawy".

    Tak wiec nadal nie jestem przekonany, ale ja to odbieram ze co nie jest
    zabronione jest dozwolone wiec po wejsciu nowej ustawy bedzie mozna dorobic 75%
    rowniez tym, ktorzy nabyli swiadczenie przedemerytalne rowniez na starych
    zasadach.
    No chyba ze mowi sie o tym jakos nie wprost albo gdzie indziej ...

    Pzdr
    RK