PracaGrupypl.praca.dyskusje › Śmieszne pytanie: Kto to i co robi?

  • 1. Data: 2003-12-18 14:14:48
    Temat: Śmieszne pytanie: Kto to i co robi?
    Od: "Paweł " <p...@W...gazeta.pl>

    Cześć!
    Dla wielu to będzie śmieszne i banalne pytanie. Kto to jest menedżer
    produktu i czym się zajmuje? Z góry dzięki za wyrozumiałość i odpowiedź.
    Paweł.

  • 2. Data: 2003-12-18 14:18:57
    Temat: Re: Śmieszne pytanie: Kto to i co robi?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3__?= <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Dla wielu to będzie śmieszne i banalne pytanie. Kto to jest menedżer
    > produktu i czym się zajmuje? Z góry dzięki za wyrozumiałość i odpowiedź.

    To ktoś kto po prostu sprawuje kompleksową opiekę nad produktem - pilnuje
    sprzedaży, obecności samego produktu oraz plakatów/standów/innych bajerów w
    punktach sprzedaży, stanów na magazynie, reklam w mediach itp.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-12-18 17:25:38
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Dla wielu to będzie śmieszne i banalne pytanie. Kto to jest menedżer
    > produktu i czym się zajmuje? Z góry dzięki za wyrozumiałość i odpowiedź.

    http://www.2p.pl/narzedzia/index.html?
    ID=1&PHPSESSID=da37941534f73a75e85f7876f6334168

    albo wejdź na:
    http://www.2p.pl/

    potem narzędzia - leksykon zawodów - menedżer produktu

  • 4. Data: 2003-12-18 22:41:57
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 18 Dec 2003 14:14:48 +0000 (UTC)
    "Paweł " <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Cześć!
    > Dla wielu to będzie śmieszne i banalne pytanie. Kto to jest menedżer
    > produktu i czym się zajmuje? Z góry dzięki za wyrozumiałość i
    > odpowiedź.

    zalezy bardzo od firmy, tego, co produkuje/sprzedaje i czym sie zajmuje.

    generalnie jednak to osoba "opiekujaca" sie konkretnym produktem badz
    ich grupa.
    np. w branzy komputerowej to bedzie ktos, kto zajmuje sie np. serwerem x
    od momentu powstania projektow na jego zrobienie (koordynuje dzialania
    miedzy najroznijszymi grupami ludzi pracujacymi nad tym), poprzez
    pisanie softu, dostarczanie/skladanie z czesci w fabryce, az po
    wypchniecie do sprzedazy do resellerow czy innych.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 5. Data: 2003-12-19 09:42:09
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net.usun> napisał(a):

> [...]
    > miedzy najroznijszymi grupami ludzi pracujacymi nad tym), poprzez
    > pisanie softu, dostarczanie/skladanie z czesci w fabryce,

    To chyba będzie raczej project manager a projektem będzie właśnie stworzenie
    serwera x.

    > az po wypchniecie do sprzedazy do resellerow czy innych.

    Wydaje mi się że dopiero w tym miejscu wkracza product manager i on przejmuje
    opiekę nad produktem. Oczywiście nie da się tego rozgraniczyć prostą kreską i
    wygląda to różnie w różnych firmach.

    pzdr
    konlin