PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasady prowadzenia szkoleń

  • 21. Data: 2007-06-22 05:16:31
    Temat: Re: zasady prowadzenia szkoleń
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Maciek Sobczyk pisze:
    > Kuroi Bonza napisał(a):

    > Witaj Darku :)
    >
    > Miałeś 120% racji co do demotywacji grupy. Ale się udało. Wszedłem,
    > poprowadziłem, rozdałem ankietę :)
    jestes The Best! :)))

    A "z innej beczki" proponuje poza newsami tez przejsc na "Ty". jestem
    starszy to moge zaproponowac ;)))

    Odezwala sie Pani Anna jeszcze do Ciebie? Bo u mnie cisza...

    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com
    Płyta za darmo! http://www.sukces.samodoskonalenie.com
    GRUPA DYSKUSYJNA http://skocz.pl/kaizen-new

  • 22. Data: 2007-06-22 05:18:21
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Maciek Sobczyk pisze:
    > ROTFL. Dla dzieci jest szkoła nie szkolenia.
    ale pedagogika jest tez dla doroslych :)))

  • 23. Data: 2007-06-22 05:22:00
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:f5esjj$pd6$5@inews.gazeta.pl Maciek Sobczyk

    > Po pierwsze zniekształcanie cudzych wypowiedzi to zabieg prymitywny, w
    > gruncie rzeczy nieskuteczny i dyskwalifikujący dyskutanta jako wartego
    > polemiki.
    > Po drugie (co do andragogiki) - jesteś tak zamknięty w obszarze swoich
    > działań (notabene nie chciałbym cię w nim spotkać, a i tobie odradzałbym
    > spotkanie mnie), że nie jesteś w stanie postrzegać tematu całościowo.
    > Niczym koń dorożkarski, klapy na oczach i lejce z tyłu - co ty wiesz o
    > uczeniu...

    zaczyna sie robic wysoce merytoryczna dyskusja. :)
    argumenty prosto z encyklopedii zaczynaja sie pojawiac ;))))))))))

  • 24. Data: 2007-06-22 05:27:54
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:slrnf7m0b5.a2u.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > To fakt. Ciebie też lekceważyłem jako bezwartościowego dyskutanta (i
    > lekceważę nadal), a jednak teraz odpowiadam.
    Badz konsekwentny. jak piszesz, ze nie bedziesz odpowiadal to zrob to,
    albo nie pisz takich rzeczy, bo wychodzisz na osobe niekonsekwentna...

    > Boś głupi. Nie wiesz, jakim jestem nauczycielem.
    Moze i dobrze ze nie wie....

    > Ja natomiast nie miałbym nic przeciwko uczeniu czyjejś (także twojej)
    > progenitury nawet wiedząc, że jej ojciec jest półgłówkiem.
    > Lekarz też nie odmówiłby leczenia potomka idioty - to kwestia
    > profesjonalizmu.

    Eh "profesjonalista" i jakie wyszukane slownictwo... ;)))
    Tez jestem idiota, zaraz do slownika siegne :)

  • 25. Data: 2007-06-22 07:26:00
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > spotkanie mnie), że nie jesteś w stanie postrzegać tematu całościowo.
    > Niczym koń dorożkarski, klapy na oczach i lejce z tyłu - co ty wiesz o
    Jak to było? Aha - "próba ratowania się... jakie to przewidywalne".

    Wciąż pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 26. Data: 2007-06-22 07:30:56
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Kuroi Bonza napisał(a):

    > jestes The Best! :)))
    Heh, o północy wyszedłem z sali :)

    > A "z innej beczki" proponuje poza newsami tez przejsc na "Ty". jestem
    > starszy to moge zaproponowac ;))
    Chętnie :) Dawno chciałem, ale jakoś nie miałem śmiałości :)

    > Odezwala sie Pani Anna jeszcze do Ciebie? Bo u mnie cisza...
    Pogadamy na priv.

    Pozdrawiam :)
    Maciek

  • 27. Data: 2007-06-22 12:37:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5fti5$200$1@inews.gazeta.pl Maciek Sobczyk
    <m...@d...doPLer> pisze:

    > Jak to było? Aha - "próba ratowania się... jakie to przewidywalne".
    Jezu, ale cienizna...
    Naprawdę musisz mnie lekceważyć, że ci się nawet nie chciało jakoś
    sensowniej mi dowalić.
    Ale, ale, zaraz - możliwe jest także zupełnie inne wytłumaczenie...

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2007-06-22 12:44:55
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jotte napisał(a):
    > Naprawdę musisz mnie lekceważyć,
    Zgadza się, chociaż także Cię lubię.

    > że ci się nawet nie chciało jakoś
    > sensowniej mi dowalić.
    Nie chciało mi się dowalić, bo nie mam potrzeby dowalania za wszelką cenę.

    pozdrawiam
    Maciek

  • 29. Data: 2007-06-22 15:12:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5fml5$ucu$1@node4.news.atman.pl Kuroi Bonza
    <b...@s...com> pisze:

    > Badz konsekwentny. jak piszesz, ze nie bedziesz odpowiadal to zrob to,
    > albo nie pisz takich rzeczy, bo wychodzisz na osobe niekonsekwentna...
    A przed kim?
    Pytam, bo chciałbym wiedzieć, czy warto się przejmować.

    > Tez jestem idiota
    Nie moja wina.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2007-06-22 18:04:21
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    Jotte pisze:
> [...]

    > sensowniej mi dowalić.
    > Ale, ale, zaraz - możliwe jest także zupełnie inne wytłumaczenie...
    Nie szukalbym innego wytlumaczenia... Nie ma sensu aby Maciej bardziej
    sie wysilal... Sorry...